lockerek Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 (edited) Witam czy ktoś kupował u tego sprzedawcy ? Pisze że niby gwarancja w pl http://allegro.pl/show_user.php?uid=40902752 http://allegro.pl/nowy-xiaomi-mi4s-3gb-64gb-3260-z-polsk-wwa-fv23-i6033449646.html Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Edited March 12, 2016 by lockerek Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj1978 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 (edited) Też się nad nim zastanawiam, mają teraz dobrą promocją, ma któś jakieś doświadczenia? Edited April 19, 2016 by dj1978 Link to comment Share on other sites More sharing options...
reqx Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 (edited) Dziś kupiłem u tego sprzedawcy Redmi Note 3 Pro 3/32 i dałem za niego 1000zł (kolor biały). Dostałem pisemną gwarancję. Wszystko ok. edit: Dodam, że dostałem telefon z wgranym MIUIPolska, więc nie musiałem wgrywać china dev żeby odblokować bootloader. Edited April 29, 2016 by reqx Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordan87 Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Właśnie kupiłem u tego sprzedawcy Mi4C 32GB i znalazłem pewną nieścisłość. Na aukcji napisał " Na wszystkie produkty udzielana jest pisemna gwarancja 12 miesięcy realizowana w naszym serwisie w Polsce." a w karcie gwarancyjnej znalazłem zapis: pkt 5. Zdiagnozowana usterka może zostać naprawiona w następujący sposób: - U producenta - Jeśli usterka jest ciężka do zdiagnozowania urządzenie zostaje wysłane za granice. Czas naprawy w tym przypadku może trwać od 30 do 90 dni roboczych. Jeśli nie zmieni tego zapisu to raczej będę wolał go zwrócić i zamówić z innego źródła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki! Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 A co w tym punkcie dziwnego? W Polsce nie ma oficjalnego wsparcia i jak usterka jest mechaniczna to wysyłają do chin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordan87 Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 A no to że w takim razie na swoich aukcjach nie powinien pisać że gwarancja jest realizowana "w naszym serwisie w Polsce" bo tak wcale nie jest. A to że nie ma oficjalnego wsparcia serwisowego to chyba oczywiste skoro nie ma oficjalnej dystrybucji w naszym kraju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Na nasze usprawiedliwienie, mogę dodać w imieniu firmy, iż to stary zapis a aktualnie jeśli coś przebywa u nas dłużej niż 30 dni kwalifikuje się do wymiany na nowy lub zwrotu gotówki. O naszej firmie możemy powiedzieć, iż importujemy telefony już od kilku lat. Jak widać po ocenach na allegro (100% pozytywów + standard allegro), kontakt z nami oraz najwyższa usługa to podstawa. Na pewno wyróżniamy się tym, ze instalujemy na wszystkie modele zawsze najlepszy dostępny software: Np: Miui Polska/Xiaomi.eu : Redmi 2, RN 2, RN2 Prime, RN 3, Redmi 3, Mi4, Mi4c, Mi4s oraz Miui Global dla RN3 PRO Otworzymy osobny temat promujący nasz sklep. Chętnych zapraszamy na zakupy http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=40902752 www.fostertechnologies.pl Na hasło Miui Polska możemy zaproponować -5% na wszystkie nasze produkty. Wszystkie produkty można przyjechać i obejrzeć u nas w Warszawie p.s. Dziękujemy moderatorom za utrzymanie na tak wysokim poziomie strony oraz wsparcia dla Miui. Robota jest pierwszorzędna! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordan87 Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Na razie o samym kontakcie nie mogę napisać zbyt wiele dobrego ponieważ tydzień czekałem na odpowiedz na mojego maila. W emailu do mnie napisali Państwo " Aktualnie jeśli telefon przebywa w serwisie powyzej 45 dni wysyłamy nowy lub zwracamy peniążki" a tutaj w poście " aktualnie jeśli coś przebywa u nas dłużej niż 30 dni kwalifikuje się do wymiany na nowy lub zwrotu gotówki. " Jeśli zostanie mi wystawiona nowa karta gwarancyjna z takim zapisem i przesłana do mnie nie będę próbował go zwrócić i mam nadzieję że bezawaryjnie telefon będzie służył długo i nie będę już nigdy musiał skorzystać z jego gwarancji. Dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 (edited) Odpowiedz dostał Pan od razu ale nie na wszystkie pytania W każdy razie gwarancje podeślemy a w razie czego zwrot przyjmiemy również. Tel do nas jak coś 888 41 43 45 DLA ZAINTERESOWANYCH INSTALUJEMY JUŻ POLSKI SOFT DO REDMI 3 PRO. Edited May 14, 2016 by Foster Technologies Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD13 Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 A macie może Mi nota 3/16GB w wersji bamboo?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 Niestety nie. Mamy Mi Note PRO 4/64. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD13 Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 A przewidujecie w ogóle tą wersje u siebie w sprzedaży? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Dawno nie zamawialiśmy ale teraz jest niezła cena więc może wprowadzimy Cena za Mi Note 3/16 bez allegro to 1000 zł Jutro podpytam o wersje 3/64 oraz Bamboo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD13 Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Oki to proszę o info kiedy byście mieli. Interesuje mnie każda wersja. Dokładnie 3/16gb biała , czarna lub bamboo. Jeśli dostane wersje białą lub czarną to i tak dokupie plecyki bamboo. Po ostatnich fotach od Acida kieruje się raczej w wersje czarną. Dajcie znać kiedy i jaką wersje z tych trzech będziecie mieli dostępną. P.s. czy sprzedajecie jeszcze plecyki bamboo?? Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansan Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Dzisiaj odebrałem Redmi Note 3 Pro (wersja czarna). Jestem bardzo zadowolony zarówno z kontaktu ze sprzedającym, ogólnego podejścia do klienta, oraz zamówionego telefonu. Od siebie mogę go polecić w całej rozciągłości . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernorator Posted May 30, 2016 Share Posted May 30, 2016 Sklep z rewelacyjną obsługą, dzisiaj odbierałem nowy telefon. Wszystko sprawnie i przyjemnie. Gorąco polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiontox Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 MI4C (czarny) zamówiony wczoraj, wstawię opinię po przyjęciu towaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiontox Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 (edited) Towar opakowany świetnie, niestety telefon nie działa. Powalczę z nim parę godzin, jak nadal nie będzie się uruchamiał launcher to raczej słabo to widzę. Opisanie problemu w temacie poniżej, nie chcę rozpisywać się i tutaj. Na razie próbuję walczyć. https://miuipolska.pl/forum/topic/12662-mi4c-nie-uruchamia-się/ Edited June 1, 2016 by fiontox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Witam, Dość dziwna sytuacja bo zawsze testujemy telefony po wgraniu Softów przed wysyłką ale mogło cos sie nie dograć. Telefon tak jak piszemy jest odblokowany i posiada podmieniony Recovery na TWRP. Jeśli ma Pan wrażenie że software chodzi nie stabilnie to proszę zrobic tak: 1. Wyłączyć telefon. 2. Włączyć za pomocą przycisku vol up oraz power. 3. Jak telefon zawibruje puszcza Pan power ale dalej trzyma vol up. 4. Po przejściu do TWRP puszcz Pan również Vol up. 5. W TWRP proszę wybrać WIPE. 6. NA dole przeciągnąć pasek factory reset. To powinno rozwiązać wszystkie problemy. Jeśli coś by dalej było nie tak proszę o kontakt najlepiej telefonicznie lub maila (na forum rzadko jest czas żeby siedzieć) [email protected] lub 888 41 43 45. proszę podać również swój nick lub maila bo nie jesteśmy w stanie Pana znaleźć po nicku z forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiontox Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Napisałem także maila, niestety po przejściu do TWRP telefon po prostu miga, uruchamia różne opcje, nie można nacisnąć WIPE. Próbowałem tej metody od początku Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernorator Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Kolejna wizyta w FT i znowu nie zawiodłem się. Oddałem starszy telefon na gwarancję (Xiaomi kupowany w FT), czas oczekiwania na realizację tydzień. Link to comment Share on other sites More sharing options...
egefege Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 po przygodzie ze sprzedawcą xiaomi.com.pl kupiłem telefon w foster, obsługa odbiera telefony cena do dogadania była z odbiorem osobistym poza allegro, na miejscu w sklepie luz blus miła obsługa można bez problemu pomacać towar wystawiają paragony, polecam sprzedawcę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wariat Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Również polecam Foster Technologies. Po przeglądnięciu kilku tematów i opinii na temat firm sprzedających telefony zdecydowaliśmy się z żoną na zakup 2x MI5 u w/w firmy. Dlaczego polecamy: - świetny kontakt telefoniczny i mailowy; bardzo dobra obsługa klienta (szybkie odpowiedzi 7-dni w tygodniu) - atrakcyjna cena (dla użytkowników MIUI Polska rabaty ) - błyskawiczna przesyłka (w naszym wypadku na sobotę za symboliczną dopłatę) - gratisy, za które dziękujemy - faktura vat 23% (dla nas to był priorytet) - wystawiane karty gwarancyjne (oby nie trzeba było z niej korzystać ) Także jeśli ktoś ma obawy, to jak najbardziej polecam Foster Technologies - uczciwy i rzetelny sprzedawca, z którym na pewno jeszcze przyjdzie mi współpracować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeft Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Czy ktoś kupował w tym sklepie: Xiaomi Mi4? Jak jest u niech z gwarancją i bootloaderem? Sprzedawca ma różne ceny: http://www.fostertechnologies.pl/pl/p/Xiaomi-Mi4/114 allegro: http://allegro.pl/nowy-xiaomi-mi4-2-16-bialy-lte-z-polski-wawa-fv23-i6218261042.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conor Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Prowizja+może wrzucał wcześniej. Na stronie może zmieniać cene kiedy chce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 (edited) Ceny są różne bo to oszuści i złodzieje A tak na serio to lepiej kupić przez stronę bo tam są bardziej aktualne ceny ale chwilowo mamy już tylko jedną sztukę Mi4 więc lepiej pytać! W poniedziałek 11.07.2016 będzie dostawa Ponieważ dużo ludzi pyta nas o rabat na hasło Miui Polska wytłumaczymy jak one działają: Rabat dotyczy cen wskazanych na allegro ale przy zakupie przez naszą stronę / maila / telefonicznie lub osobiście (pomijając allegro). Czyli widzicie cenę na Allegro 1000 zł a na stronie jest np. 980 dzwonicie lub piszecie do nas a my sprzedajemy telefon za 952 zł. (Dzielimy na 1,05) Rabat nie jest udzielany już po zakupie przez allegro oraz dane 5% nie jest od cen na naszej stronie. Oczywiście może powstać sytuacja, iż cena na allegro jest ceną zabójczo niską i nie możemy dać 5% tylko np. 3%. Jeśli ktoś lubi sklep ibuygou to poniżej zdjęcia z odwiedzin naszego sklepu: https://goo.gl/photos/R5wPJtxyGFkzKghq5 Przy okazji osoby które u nas nie były mogą zobaczyć że rzeczywiście mamy telefony na stanie i nie wysyłamy ich z śmietnika Ponad to ważna informacja: od 1 Sierpnia Foster Technologies zmienia siedzibę z Heroldów 17d / 9 na Heroldów 19c / 13 Odbiory osobiste będą realizowane w nowym lokalu Większy lokal da nam więcej możliwości Edited July 7, 2016 by Foster Technologies Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahr Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Można do Was wstąpić, ot tak "z ulicy", czy trzeba się jakoś awizować telefonicznie wcześniej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Nie, spokojnie oficjalnie mamy otwarte miedzy 11 a 21 Tylko tak najlepiej przyjeżdzać 11-16 lub 18-21 mamy małą przerwe techniczną na kurierów miedzy 16 a 18. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominikRN2 Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Witam serdecznie. Jak u was z wysyłką do UK? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foster Technologies Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Kurier DPD 109 zł / poczta 55 zł. Pobranie nie wchodzi w gre Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahr Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Bardzo miła i sympatyczna atmosfera. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony i z pewnością wrócę do tego sprzedawcy. Choćby po case'a. Jakby kogoś interesowało to Redmi 3 z romem 7.1.3.0 od xiaomi.eu występuje, więc po wyjęciu z pudełka można w zasadzie z telefonu korzystać. Dziękuję raz jeszcze. Polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistrz80 Posted July 10, 2016 Share Posted July 10, 2016 (edited) Dnia 8.07.2016 o 14:47, Foster Technologies napisał: Kurier DPD 109 zł / poczta 55 zł. Pobranie nie wchodzi w gre chociaż jeden który chce wysłać ! Poczta ? O matko ja raz z UK do PL wysłałem kartke na urodziny dla mamy to była otwarta chyba z 20 razy ... wiec tutaj bym sie skłaniał do opcji TYLKO KURIER , w sumie 109 zeta to i tak nie wiele bo mietki od przewożenia paczek biorą 100-120 zł a dowożą kiedy chca xD Edited July 10, 2016 by Mistrz80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shakur1996 Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Po namysle kupilem redmi 3 zamiast mi4. Zakup w foster przebiegl bardzo sprawnie, dali poogladac, doradzili, dostalem oczywiscie rabacik na telefon i dobra cene na glass i silikon etui. Do tego wszystko w milej atmosferze. Do sklepu wparowalem z ulicy, jedynie wczesniej potwierdzilem telefonicznie dostepnosc interesujacych mnie modeli. Bardzo polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieTrzaK Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 A ja mam mały problem techniczny - chciałem się zarejestrować w Waszym sklepie, ale wypluło błąd wysyłania emaila potwierdzającego. Przy próbie przypomnienia hasła to samo, ponowna rejestracja nie przechodzi bo mój email już istnieje - poradzicie coś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wariat Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 1 godzinę temu, PieTrzaK napisał: A ja mam mały problem techniczny - chciałem się zarejestrować w Waszym sklepie, ale wypluło błąd wysyłania emaila potwierdzającego. Przy próbie przypomnienia hasła to samo, ponowna rejestracja nie przechodzi bo mój email już istnieje - poradzicie coś? Szybciej załatwisz to wszystko dzwoniąc do nich, niż napiszesz tutaj na maila Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts