Jump to content

Recommended Posts

Cześć,

Zamierzam kupić XiaoMi MI4C, prawdopodobnie ze sklepu Technos. Jako, że na temacie, który jest dla tego sklepu przeznaczony trwa "walka", a konta stworzone do napisania 1 postu uderzają grozą, stwierdziłem, że założę tutaj temat.

Chciałbym się zapytać osób, które tam kupowały jakie mają odczucia związku z tym sklepem, jak się układała współpraca.

Czy ktoś wysyłał do nich sprzęt na gwarancję ? Ile to trwało ?

Na stronie piszą, że "oferujemy Państwu realny serwis sprzedawanych przedmiotów, nie wymagający od Państwa wysyłki towaru za granicę". Czy oznacza to, że telefon na gwarancji naprawiany jest w Polsce (dla mnie to nie jest takie oczywiste !) ?

Jaka jest najlepsza forma komunikacji z nimi ? Czy długo trzeba czekać na odpowiedź sklepu ?

Rozumiem, że Technos nie współpracuje z Acidem w kwestii napraw gwarancyjnych, prawda ?

Sklep z jakiegoś powodu jest tutaj polecany, jako jeden z trzech, co ma dla mnie duże znaczenie (bo z jakiegoś powodu jest polecany !). Zależy mi jednak raczej na waszych opiniach. Gdyby naszły was jakieś refleksje odnośnie tego sklepu (lub innego), albo czegoś co powinienem wiedzieć zaopatrując się w ten telefon (nowy telefon od dobrych 5-6 lat) to śmiało piszcie.

 

Edited by peruś
Link to post
Share on other sites

Witam, ja dziś utworzyłem konto dla jednego postu. Po prostu wcześniej nie czułem takiej potrzeby. Jednak wystąpiła usterka i zaczęły się kłopoty z reklamacją
W skrócie: firma ma swoją interpretację prawa dot. rękojmi i nie bierze odpowiedzialności za sprzedawany przez siebie produkt. A ich gwarancja jest mniej korzystna niż przepisy ustawy.

 

Link to post
Share on other sites

Na temacie dotyczącym ich sklepu napisałeś, że gwarancja u nich jest o wiele mniej korzystna od rękojmi. Zatem pytanie: jak u nich wygląda gwarancja ?

Jaki inny POLSKI sklep polecacie ? Najlepiej,  żeby wgrywał MiuiPolska, ale bardziej zależy mi na wiarygodności firmy.

Edited by peruś
Link to post
Share on other sites
  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...