Jump to content

Niepolecane sklepy Xiaomi


Acid
 Share

Recommended Posts

Dnia 24.06.2016 o 08:30, boobass84 napisał:

Musi jeszcze dużo wody w Wiśle upłynąć :-D

 

Szkoda bo ten sklep przyciąga cenami ale chyba nikt z nich tutaj nie zagląda żeby wziąć do serca uwagi byłych i potencjalnych nabywców i wyciągnąć wnioski. Jest mi tym bardziej z tego powodu przykro, że na początku sam broniłem tego sklepu bo kupiłem tam dwa Redmi3 i to bez problemu ale widzę, że ich poziom spada coraz bardziej w dół.

 

Edited by Vergiliusz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 minuty temu, Painless napisał:

Opłaca się kupować powerbanka 16000 u xiaomi.com.pl? Mają tanio i się zastanawiam czy przy gadżetach też nic nie grzebią.

To nie, ale ostatnio są u nich jakieś jajca z dostawami, więc na własne ryzyko lub na dużą ilość cierpliwości.

Link to comment
Share on other sites

@Tomaszek1999 aaaale to znany problem z nimi, myślałem że coś nowego doszło. O tym to już chyba każdy kto tu zagląda wie. Ja też wiem ale skoro moje dwa Redmi3 przyszły bez problemu to z pewną odpowiedzialnością zaryzykowałem i zamówiłem tam wagę.

 

Edited by Vergiliusz
Link to comment
Share on other sites

@Tomaszek1999 aaaale to znany problem z nimi, myślałem że coś nowego doszło. O tym to już chyba każdy kto tu zagląda wie. Ja też wiem ale skoro moje dwa Redmi3 przyszły bez problemu to z pewną odpowiedzialnością zaryzykowałem i zamówiłem tam wagę.

 

Też tam zamawiałem trzy razy i było bez problemów jeśli chodzi o realizację, ale nigdy nie ma pewności, że tak u nich będzie z tego co czytam.

Sent from Redmi Note 2 Prime

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No ja muszę im zapisać plusa.

Ostatnio kupiłem u nich swojego RN3Pro 32GB za 879 PLN  z przesyłką (chyba mieli jakiś błąd na stronie bo nie doliczyło mi wysyłki i to za pobraniem:) ).

W każdym razie tel przyszedł po tygodniu od zamówienia - bez zastrzeżeń: wgrany był MIUI Global 7.3 (czy jakoś tak). Automatycznie zaktualizował się do 7.5.3.0 i działa aż miło. Nie widzę podstaw do wgrywania czegoś innego, bo po co? 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To mnie troche nastraszyliście. Zamówiłem w czwartek powerbanka z tej strony 20000mAh, gdyż bardzo mi się przyda na wyjeździe za pare dni. Na szczęście wybrałem opcje płatności przy odbiorze. I teraz pytanie czy mam go odbierać czy nie? Pilnie potrzebuje tego sprzętu, a teraz nie wiem czy będzie on nawet działał.

Link to comment
Share on other sites

Cena tego telefonu jest naprawdę świetna. >>LINK<< Jednak jest to xiaomi.com.pl Słyszałem, że wgrywają syfiasty soft. Jednak ta wersja telefonu ma już wgrany oryginalny MIUI Global z jezykiem polskim. Oznacza to, że nie będą przy nim grzebać. Może jednak opłaca się tam go kupić? Za pobraniem oczywiście. Co myślicie?

Link to comment
Share on other sites

To mnie troche nastraszyliście. Zamówiłem w czwartek powerbanka z tej strony 20000mAh, gdyż bardzo mi się przyda na wyjeździe za pare dni. Na szczęście wybrałem opcje płatności przy odbiorze. I teraz pytanie czy mam go odbierać czy nie? Pilnie potrzebuje tego sprzętu, a teraz nie wiem czy będzie on nawet działał.

To nie jest tak że ten sklep wysyła buble. Jak już wysle to towar jest ok, tylko że problem jest z wysylką właśnie. Mają mega zaległości , trochę zaczynają się z nich odkopywac,ale szansa że dojdzie w kilka dni jest mizerna

Link to comment
Share on other sites

Sklep ma towar który reklamuje na stronie tylko tak jak @tpawel pisze mieli zaległości w wysyłce. Mają problemy w kontakcie z klientami czy reklamacjami ale to tylko kwestia opóźnień. 

Sprawa została nagłośniona jeszcze mocniej ze względu na fakt iż na początku mieli informację iż odblokowanie bootloadera wiąże się z utratą gwarancji co w przypadku poniekąd jest strzałem w kolano, większość osób kupowało te urządzania właśnie ze względu na elastyczność softu i samego producenta.

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy post na forum i od razu problem :P

Pomóżcie proszę. Kumpela kupiła RedMi3PRO niestety mnie nie posłuchała i był to "super" sklep xiaomi.com.pl :/

Przez pierwszy tydzień wszystko chulało jak ta lala (po wgraniu odpowiedniego softu oczywiście :D) potem zaczęły się jaja z przednim aparatem. Dzieje się dokładnie to co opisali na forum xiaomi w tym wątku: 
http://en.miui.com/forum.php?mod=viewthread&tid=133883&extra=page%3D1&page=1&mobile=2
niestety sklep nie odpowiada na maile ani tickety ze strony, a telefon mają non stop wyłączony i zapchaną pocztę głosową.

Nie wiem czy wysyłać im telefon bo może wsiąknąć i będzie już kompletna kaszana.
Powiedzcie co mam zrobić??

Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, Vergiliusz napisał:

No ale co ma z tym wspólnego sklep? No prócz ich opieszałości? Jaki tam jest wgrany ROM? Próbowałeś wgrać XIAOMI.EU?

Był soft EU i CHINA, generalnie próbowałem wszystkiego co znalazłem tutaj i na XDA i dalej jest to samo z aparatem. Co do sklepu to ma tyle wspólnego, że ich opieszałość to już 3 tygodnie i zero odzewu. 
Pytanie czy wysyłać do nich na gwarancję czy czekać na odpowiedź i dopiero wtedy wysyłać??

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Vergiliusz napisał:

Jak urządzenie działa to ja bym zaczekał na odp. Sam bym się bał wysyłać urządzenie przy ich podejściu. Niestety wygląda na to że opinia o tym sklepie jest słuszna bo o ile sprzedaż idzie im gładko to reszta spraw leży i kwiczy

No to poczekam bo rzeczywiście sprzedaż była z ich strony zawodowa/ekspresowa, a cała reszta to już historia i istna masakra.

Dzięki Veriliusz za zainteresowanie

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

W temacie o tym bardzo popularnym i znanym nam ;) sklepie, ktoś napisał że miał jakiś problem z telefonem, oczywiście ze strony sklepu nie było żadnych odpowiedzi co ma z nim zrobić, więc wypełnił  formularz gwarancyjny spakował razem z telefonem oraz wysłał. Czekał nadal na odpowiedź lecz jej nie uzyskał, a po ok dwóch tygodniach, przyszedł mu nowy egzemplarz bez żadnych wyjaśnień.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wysyłaj i się nie zastanawiaj, opisz dokładnie problem z telefonem w formularzu gwarancyjnym, oraz na maila im napisz (mimo że prawdopodobnie nie odpiszą) o problemie, dołącz link który nam podałeś i poinformój  ich że telefon nadałeś, oraz poproś o regulaminowe rozpatrzenie czyli 21 dni według ich regulaminu i czekaj..... nie, nie na odpowiedź :P a raczej na naprawiony lub wymieniony sprzęt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
10 minut temu, dragonfly108 napisał:

No nie wiem czy to dobry pomysł, ja wysłałem telefon do reklamacji ponad miesiąc temu i jak kamień w wodę... ani telefonu, ani żadnego kontaktu....

To oznacza że reklamacja została przyjęta. Jak zażądałeś wymiany to muszą teraz wymienić, a jak zwrotu hajsu, to zwrócić...

Link to comment
Share on other sites

Po 14 dniach jak się nie odzywają to już Ci prawnie przysługuje. No to poczekaj jeszcze np. do końca tygodnia (ludzie pisali że po ~miesiącu odsyłali im telefony czy cośtam), a jak nic nowego nie wyniknie to ładuj do rzecznika praw konsumenta i tyle.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, wtbn napisał:

Po 14 dniach jak się nie odzywają to już Ci prawnie przysługuje. No to poczekaj jeszcze np. do końca tygodnia (ludzie pisali że po ~miesiącu odsyłali im telefony czy cośtam), a jak nic nowego nie wyniknie to ładuj do rzecznika praw konsumenta i tyle.

Kupiłem telefon na firmę więc rzecznik praw konsumenta mi raczej nie pomoże, ale przekazałem już sprawę prawnikowi.

Link to comment
Share on other sites

A ja mam taki problem, że kupiłem u nich sluchawki pistony v3 dnia 17.08. Niestety nie mialem innego wybory jak wysłac im wpierw hajs( duzo pracuje i nie ma kto odebrac kuriera). Wybrałem dostawe do Paczkomatu przez inposta. 31.08(sroda) dostalem maila ze zrealizowano itp., fakture tez dostałem. Ale jest sobota a maila z inpostu jak nie bylo tak nie ma. A na stronie xiaomi.com.pl pisze ze brak w magazynie ... fakt ze zamawiajac nie spojrzalem na to ale mozliwe by "wyslali" mi towar ktorego nie maja ?

Link to comment
Share on other sites

Zamawiałem kilka dni temu Redmi 3S Prime dla mej kobiałki ze sławetnego xiaomi.com.pl. Telefon dotarł dnia następnego po zamówieniu, zafoliowany (świeża partia wjechała im na stan). Na stronie informacja, że wgrywają oprogramowanie Global. Ja dostałem telefon z chińskim softem, gdzie można było jedynie zmienić na angielski, brak też usług google. Jednak dzięki tutkowi z tego forum wgrałem softa Global 7.5 i śmiga aż miło.

Oby nie trzeba było go nigdy serwisować ;) 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...