Vergiliusz Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Dnia 24.06.2016 o 08:30, boobass84 napisał: Musi jeszcze dużo wody w Wiśle upłynąć Szkoda bo ten sklep przyciąga cenami ale chyba nikt z nich tutaj nie zagląda żeby wziąć do serca uwagi byłych i potencjalnych nabywców i wyciągnąć wnioski. Jest mi tym bardziej z tego powodu przykro, że na początku sam broniłem tego sklepu bo kupiłem tam dwa Redmi3 i to bez problemu ale widzę, że ich poziom spada coraz bardziej w dół. Edytowane 27 Czerwca 2016 przez Vergiliusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_k Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Witam zakupiłem Xiaomi Redmi 3 Pro – 3/32GB LTE we wtorek, telefon dotarł w piatek, wszystko działa bez problemu Edytowane 9 Lipca 2016 przez Wojtek_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Painless Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Opłaca się kupować powerbanka 16000 u xiaomi.com.pl? Mają tanio i się zastanawiam czy przy gadżetach też nic nie grzebią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek1999 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 3 minuty temu, Painless napisał: Opłaca się kupować powerbanka 16000 u xiaomi.com.pl? Mają tanio i się zastanawiam czy przy gadżetach też nic nie grzebią. To nie, ale ostatnio są u nich jakieś jajca z dostawami, więc na własne ryzyko lub na dużą ilość cierpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) @Tomaszek1999 co masz na myśli pisząc iż są u nich jajca z dostawami? Ja zamówiłem mimo wszystko u nich wagę i przyszła bez problemu na drugi dzień po potwierdzeniu przez nich wpłaty. Edytowane 13 Lipca 2016 przez Vergiliusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek1999 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 1 minutę temu, Vergiliusz napisał: @Tomaszek1999 co masz na myśli pisząc iż są u nich jajca z dostawami? Ja zamówiłem mimo wszystko u nich wagę i przyszła bez problemu na drugi dzień po potwierdzeniu przez nich wpłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) @Tomaszek1999 aaaale to znany problem z nimi, myślałem że coś nowego doszło. O tym to już chyba każdy kto tu zagląda wie. Ja też wiem ale skoro moje dwa Redmi3 przyszły bez problemu to z pewną odpowiedzialnością zaryzykowałem i zamówiłem tam wagę. Edytowane 13 Lipca 2016 przez Vergiliusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek1999 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 @Tomaszek1999 aaaale to znany problem z nimi, myślałem że coś nowego doszło. O tym to już chyba każdy kto tu zagląda wie. Ja też wiem ale skoro moje dwa Redmi3 przyszły bez problemu to z pewną odpowiedzialnością zaryzykowałem i zamówiłem tam wagę. Też tam zamawiałem trzy razy i było bez problemów jeśli chodzi o realizację, ale nigdy nie ma pewności, że tak u nich będzie z tego co czytam. Sent from Redmi Note 2 Prime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio1980 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 No ja muszę im zapisać plusa. Ostatnio kupiłem u nich swojego RN3Pro 32GB za 879 PLN z przesyłką (chyba mieli jakiś błąd na stronie bo nie doliczyło mi wysyłki i to za pobraniem ). W każdym razie tel przyszedł po tygodniu od zamówienia - bez zastrzeżeń: wgrany był MIUI Global 7.3 (czy jakoś tak). Automatycznie zaktualizował się do 7.5.3.0 i działa aż miło. Nie widzę podstaw do wgrywania czegoś innego, bo po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ci3k_sz Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haerde Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 To mnie troche nastraszyliście. Zamówiłem w czwartek powerbanka z tej strony 20000mAh, gdyż bardzo mi się przyda na wyjeździe za pare dni. Na szczęście wybrałem opcje płatności przy odbiorze. I teraz pytanie czy mam go odbierać czy nie? Pilnie potrzebuje tego sprzętu, a teraz nie wiem czy będzie on nawet działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiritus Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Cena tego telefonu jest naprawdę świetna. >>LINK<< Jednak jest to xiaomi.com.pl Słyszałem, że wgrywają syfiasty soft. Jednak ta wersja telefonu ma już wgrany oryginalny MIUI Global z jezykiem polskim. Oznacza to, że nie będą przy nim grzebać. Może jednak opłaca się tam go kupić? Za pobraniem oczywiście. Co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 To mnie troche nastraszyliście. Zamówiłem w czwartek powerbanka z tej strony 20000mAh, gdyż bardzo mi się przyda na wyjeździe za pare dni. Na szczęście wybrałem opcje płatności przy odbiorze. I teraz pytanie czy mam go odbierać czy nie? Pilnie potrzebuje tego sprzętu, a teraz nie wiem czy będzie on nawet działał. To nie jest tak że ten sklep wysyła buble. Jak już wysle to towar jest ok, tylko że problem jest z wysylką właśnie. Mają mega zaległości , trochę zaczynają się z nich odkopywac,ale szansa że dojdzie w kilka dni jest mizerna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Sklep ma towar który reklamuje na stronie tylko tak jak @tpawel pisze mieli zaległości w wysyłce. Mają problemy w kontakcie z klientami czy reklamacjami ale to tylko kwestia opóźnień. Sprawa została nagłośniona jeszcze mocniej ze względu na fakt iż na początku mieli informację iż odblokowanie bootloadera wiąże się z utratą gwarancji co w przypadku poniekąd jest strzałem w kolano, większość osób kupowało te urządzania właśnie ze względu na elastyczność softu i samego producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PinioMi Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Pierwszy post na forum i od razu problem Pomóżcie proszę. Kumpela kupiła RedMi3PRO niestety mnie nie posłuchała i był to "super" sklep xiaomi.com.pl :/ Przez pierwszy tydzień wszystko chulało jak ta lala (po wgraniu odpowiedniego softu oczywiście ) potem zaczęły się jaja z przednim aparatem. Dzieje się dokładnie to co opisali na forum xiaomi w tym wątku: http://en.miui.com/forum.php?mod=viewthread&tid=133883&extra=page%3D1&page=1&mobile=2 niestety sklep nie odpowiada na maile ani tickety ze strony, a telefon mają non stop wyłączony i zapchaną pocztę głosową. Nie wiem czy wysyłać im telefon bo może wsiąknąć i będzie już kompletna kaszana. Powiedzcie co mam zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No ale co ma z tym wspólnego sklep? No prócz ich opieszałości? Jaki tam jest wgrany ROM? Próbowałeś wgrać XIAOMI.EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PinioMi Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 31 minut temu, Vergiliusz napisał: No ale co ma z tym wspólnego sklep? No prócz ich opieszałości? Jaki tam jest wgrany ROM? Próbowałeś wgrać XIAOMI.EU? Był soft EU i CHINA, generalnie próbowałem wszystkiego co znalazłem tutaj i na XDA i dalej jest to samo z aparatem. Co do sklepu to ma tyle wspólnego, że ich opieszałość to już 3 tygodnie i zero odzewu. Pytanie czy wysyłać do nich na gwarancję czy czekać na odpowiedź i dopiero wtedy wysyłać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jak urządzenie działa to ja bym zaczekał na odp. Sam bym się bał wysyłać urządzenie przy ich podejściu. Niestety wygląda na to że opinia o tym sklepie jest słuszna bo o ile sprzedaż idzie im gładko to reszta spraw leży i kwiczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PinioMi Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 13 minut temu, Vergiliusz napisał: Jak urządzenie działa to ja bym zaczekał na odp. Sam bym się bał wysyłać urządzenie przy ich podejściu. Niestety wygląda na to że opinia o tym sklepie jest słuszna bo o ile sprzedaż idzie im gładko to reszta spraw leży i kwiczy No to poczekam bo rzeczywiście sprzedaż była z ich strony zawodowa/ekspresowa, a cała reszta to już historia i istna masakra. Dzięki Veriliusz za zainteresowanie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bergmen Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 @PinioMi Bardzo ważne pytanie: kiedy dokonałeś zakupu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 W temacie o tym bardzo popularnym i znanym nam sklepie, ktoś napisał że miał jakiś problem z telefonem, oczywiście ze strony sklepu nie było żadnych odpowiedzi co ma z nim zrobić, więc wypełnił formularz gwarancyjny spakował razem z telefonem oraz wysłał. Czekał nadal na odpowiedź lecz jej nie uzyskał, a po ok dwóch tygodniach, przyszedł mu nowy egzemplarz bez żadnych wyjaśnień. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PinioMi Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 @bergmen kumpela kupiła tel. ok. 4 tygodni temu @wojtekmarchewka no właśnie się zastanawiam czy tak nie zrobić tylko będę miał lekki stresik przez jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bergmen Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 @up tak zrób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Wysyłaj i się nie zastanawiaj, opisz dokładnie problem z telefonem w formularzu gwarancyjnym, oraz na maila im napisz (mimo że prawdopodobnie nie odpiszą) o problemie, dołącz link który nam podałeś i poinformój ich że telefon nadałeś, oraz poproś o regulaminowe rozpatrzenie czyli 21 dni według ich regulaminu i czekaj..... nie, nie na odpowiedź a raczej na naprawiony lub wymieniony sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PinioMi Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 @wojtekmarchewka Tak też dzisiaj zrobię Dzięki za wszystko pozdrawiam, a jak już będzie po sprawie to dam znać o rozwiązaniu sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bergmen Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 paczkę puść za potwierdzeniem odbioru. niech pani na poczcie dokładną wagę przesyłki wpisze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragonfly108 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 No nie wiem czy to dobry pomysł, ja wysłałem telefon do reklamacji ponad miesiąc temu i jak kamień w wodę... ani telefonu, ani żadnego kontaktu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 10 minut temu, dragonfly108 napisał: No nie wiem czy to dobry pomysł, ja wysłałem telefon do reklamacji ponad miesiąc temu i jak kamień w wodę... ani telefonu, ani żadnego kontaktu.... To oznacza że reklamacja została przyjęta. Jak zażądałeś wymiany to muszą teraz wymienić, a jak zwrotu hajsu, to zwrócić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragonfly108 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 10 minut temu, wtbn napisał: To oznacza że reklamacja została przyjęta. Jak zażądałeś wymiany to muszą teraz wymienić, a jak zwrotu hajsu, to zwrócić... Ja wiem, że muszą ale co z tego skoro nic nie robią i nie ma szans skontaktować się z nimi w tej sprawie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Po 14 dniach jak się nie odzywają to już Ci prawnie przysługuje. No to poczekaj jeszcze np. do końca tygodnia (ludzie pisali że po ~miesiącu odsyłali im telefony czy cośtam), a jak nic nowego nie wyniknie to ładuj do rzecznika praw konsumenta i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragonfly108 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 3 minuty temu, wtbn napisał: Po 14 dniach jak się nie odzywają to już Ci prawnie przysługuje. No to poczekaj jeszcze np. do końca tygodnia (ludzie pisali że po ~miesiącu odsyłali im telefony czy cośtam), a jak nic nowego nie wyniknie to ładuj do rzecznika praw konsumenta i tyle. Kupiłem telefon na firmę więc rzecznik praw konsumenta mi raczej nie pomoże, ale przekazałem już sprawę prawnikowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcia Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 A ja mam taki problem, że kupiłem u nich sluchawki pistony v3 dnia 17.08. Niestety nie mialem innego wybory jak wysłac im wpierw hajs( duzo pracuje i nie ma kto odebrac kuriera). Wybrałem dostawe do Paczkomatu przez inposta. 31.08(sroda) dostalem maila ze zrealizowano itp., fakture tez dostałem. Ale jest sobota a maila z inpostu jak nie bylo tak nie ma. A na stronie xiaomi.com.pl pisze ze brak w magazynie ... fakt ze zamawiajac nie spojrzalem na to ale mozliwe by "wyslali" mi towar ktorego nie maja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcia Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Teraz wysłali mi odp że nie mają tej wersji tylko taka jak na zdj. Zupełnie inne niż te które zamawiam..Brać czy anulować? Edytowane 4 Września 2016 przez babcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PinioMi Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 @babcia ja bym na Twoim miejscu zrezygnował i wziął te http://www.gearbest.com/earphones/pp_261864.html Sam posiadam i jestem baaaaaardzo zadowolony, a cenowo jesteś 5zł na piwo do przodu Z GearBest szły do mnie ok 2 tyg. więc nie ma tragedii tym bardziej, że jest pełny tracking dostępny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonkinho Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Zamawiałem kilka dni temu Redmi 3S Prime dla mej kobiałki ze sławetnego xiaomi.com.pl. Telefon dotarł dnia następnego po zamówieniu, zafoliowany (świeża partia wjechała im na stan). Na stronie informacja, że wgrywają oprogramowanie Global. Ja dostałem telefon z chińskim softem, gdzie można było jedynie zmienić na angielski, brak też usług google. Jednak dzięki tutkowi z tego forum wgrałem softa Global 7.5 i śmiga aż miło. Oby nie trzeba było go nigdy serwisować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi