Jull Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Jesli na poczatku, gdy zamawialam bylo napisane ze wgrywaja Miui Polska, a teraz jest ze Miui Global to przepraszam ale oni kreca. Po prostu kupujac wymagam zeby trzynali sie tego co bylo napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 8 minut temu, Jull napisał: Jesli na poczatku, gdy zamawialam bylo napisane ze wgrywaja Miui Polska, a teraz jest ze Miui Global to przepraszam ale oni kreca. Po prostu kupujac wymagam zeby trzynali sie tego co bylo napisane. Przyjmij normalnie telefon i ew. odeślij w ramach 14dniowego zwrotu, do tego masz prawo, ale zamawiać i potem nie zapłacić i nie odebrać? Nie ładnie... Po to masz 14dni na zwrot. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jull Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 6 minut temu, Redmi2 napisał: Miui global także ma język Polski, a miuipolska już od dawna nie ma.l, jest xiaomi.eu . Więc w czym kłamią? Ja widzę tylko jedno, że ktoś postępuje chamsko wobec sprzedawcy, bo sie rozmyślił lub znalazł tańszą ofertę. Jak zawsze ganiłem ten sklep za to, że piszą na swojej stronie, że są oficjalnym sprzedawcą i za gwarancje od nich i olewanie tel klienta, to tym razem stanę po ich stronie. Wywiązali sie z umowy wysyłając tel. Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka Nie rozmyslilam sie ani nie znalazlam tanszej oferty, tylko bylam zaniepokojona tym, ze sklep zmienia dane co do oprogramowania. W takim razie jakbym z global chciala przejsc na xiaomi.eu to postepuje, jak przy normalnej instalacji, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) 26 minut temu, Jull napisał: Nie rozmyslilam sie ani nie znalazlam tanszej oferty, tylko bylam zaniepokojona tym, ze sklep zmienia dane co do oprogramowania. W takim razie jakbym z global chciala przejsc na xiaomi.eu to postepuje, jak przy normalnej instalacji, tak? Apeluję o uspokojenie się Nie ważne, co tam wgrają, czy nie wgrają. Nie zmienia to wartości telefonu. Tak czy siak i tak wgrasz potem sobie MIUI EU, a jeśli nie umiesz, to od tego jest to Forum, aby pomóc. Rozmyślanie się z powodu "niepokoju" na temat tego co wgrali lub nie wgrali, to jest tak, jakby w ostatniej chwili rezygnować z zakupu upatrzonego samochodu, tylko dlatego, że sprzedawca wlał płyn do spryskiwacza szyb o innym zapachu niż Twój ulubiony! No BŁAGAM!!! A tak ogólnie, to jeśli jest wybór i sprzedawca pyta, czy coś wgrywać, to radzę prosić, aby nic nie ruszali i wysłali telefon z oryginalnym systemem. Wtedy nie będzie komplikacji przy wgrywaniu MIUI EU. Edytowane 29 Maja 2016 przez latet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Co to za różnica jaki soft i tak łatwo idzie wgrać samemu. Z takiego błahej przyczyny nie kupić telefonu. Trochę bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Dnia 6.04.2016 o 22:08, Ras napisał: Witam. Paragon nie jest wymagany - do zwrotu czy reklamacji - kazdy email ktory masz o zakupie np allegro to dowod zakupu taki sam jak paragon. Przelew to tez dowod zakupu - paragon to tez dowod zakupu - wiec to sie nie przejmuj. W razie oddania sprzetu bo masz takie prawo jak kupujesz na odleglosc to 14 dni to wstarczy ich formularz o odstapieniu od umowy + oswiadczenie o zagubieniu paragonu - choc nie musisz ale roznie bywa takze brak paragonu to pikus. mi tez sie zdarzylo u nich kupi narazie jest ok NIe masz racji, paragon lub faktura są wymagane do reklamacji lub zwrotu towaru jako dowody zakupu. Mail z allegro nie jest żadną podstawą do uznania gwarancji tak jak ma to miejsce w przypadku paragonu lub faktury. Takiego maila może sobie każdy edytować, przelew czy mail z allegro to nie jest dowód zakupu, skąd Ty masz takie informacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GarryMoveOut Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) 3 godziny temu, Vergiliusz napisał: NIe masz racji, paragon lub faktura są wymagane do reklamacji lub zwrotu towaru jako dowody zakupu. Mail z allegro nie jest żadną podstawą do uznania gwarancji tak jak ma to miejsce w przypadku paragonu lub faktury. Takiego maila może sobie każdy edytować, przelew czy mail z allegro to nie jest dowód zakupu, skąd Ty masz takie informacje? W przepisach nie ma jasno określone że musi to być paragon lub faktura jest, ogólnie napisane "dowód zakupu" a to kwestia sporna co jest a czym nie jest. Fakt że mail nie kwalifikuje się jako dowód zakupu ale np potwierdzenie przelewu z banku lub wyciąg z karty już będzie się kwalifikować. Zawsze można iść albo zadzwonić do rzecznika praw klienta i on dokładniej wyjaśni co się kwalifikuje a co nie. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez GarryMoveOut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulthion Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Ze strony uokiku " 8. Czy dowodem zakupu (i ew. podstawą do zwrotu lub reklamacji towaru) może być tylko i wyłącznie paragon? Nie, dowodem zakupu może być dowolny dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy, np. wydruk z karty kredytowej czy korespondencja e-mailowa. Należy przy tym pamiętać, że przedsiębiorca ma obowiązek przekazać konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną) w rozsądnym czasie, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru. (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) " 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Źle odebrałem to co wcześniej napisałeś, to się tyczy relacji konsument-sprzedawca i tu się zgodzę, co innego jeżeli chodzi o reklamację u producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowson Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Cześć. To i ja dodam od siebie. Chciałem kupić z polskim miui telefon więc wybór padł na wymieniany w pierwszym poście sklep. Na przesyłkę trochę się naczekałem, a telefon który przyszedł ma zepsuty aparat (prawdopodobnie wina sprzętu nie oprogramowania). Oczywiście dodzwonić się jest praktycznie niemożliwe a na odpowiedź drogą mailową czeka się bardzo długi czas. Pozostało mi tylko odstąpienie i wysłanie telefonu z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek2015 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) 1. We wtorek, w opiniach/komentarzach na ich podstronie dot. RN3pro prime, pytałem o ewentualną obniżkę ceny na RN3pro w związku z nową dostawą (1-2.06) - odpowiedzieli przecząco. Dokonałem więc zakupu. W czwartek obniżają cenę nabijając mnie w ten sposób na kilkadziesiąt złotych (tylko na tym telefonie, bo zamówiłem też R3 - tu też obniżka, ale zapowiedziana). 2. Do dziś zero wiadomości (mail, sms) czy telefonów z jakimkolwiek potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (pieniądze otrzymali przez PayU we wtorek późnym wieczorem). Nie mogłem się dzisiaj do nich dodzwonić (kilkanaście prób między 10, a 15 - czyli w godzinach pracy ich biura). Dwie wysłane wiadomości poprzez ich formularz kontaktowy na www z prośbą o kontakt. Masakra!! Skusiła mnie w miarę uczciwa cena (+/- cena z Chin + VAT), gwarancja 24m (lepsza lub gorsza), dostawa w 2-4 dni, soft GLOBAL na RN3pro oraz Xiaomi.eu na R3 (tak przynajmniej piszą) oraz zapis w regulaminie o możliwości odblokowywania bootloadera(?) (nie wiąże się to z utratą gwarancji o ile dobrze rozumiem zapis: 'Odblokowanie telefonu'). Edytowane 2 Czerwca 2016 przez jacek2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulthion Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 xiaomi.com.pl Raczyło mi odpisać na zwykłe zapytanie.. po 8 dniach " witam, na 98%nie będzie już tego modelu ". Być może ktoś powie, że się czepiam, lecz sklep wysyłając z takim opóźnieniem oficjalną odpowiedź z automatycznym podpisem napisaną w ten sposób, to też pokazuje, że jest to jakiś "Janusz". Niby nic, niby "witam" z małej na początku i reszta po przecinku czy brak spacji - błachostki. Ale sam wysyłając maile służbowe, sprawdzam 2 razy co wysyłam i jak to wygląda, bo to jedna z pierwszych form kontaktu i nawet takie szczegóły mają znaczenie - a 8 dni.. Natomiast w Technosie zamówiłem w 1 dzień długiego weekendu, przelew poszedł w drugi dzień.. w poniedziałek wysłali, we wtorek o 13 telefon odebrany. Już po zakupie wysłałem jeszcze zapytanie, na co otrzymałem odpowiedź w ciągu 2 godzin, która już była napisana w sposób normalny z zachowaniem wszelkich zasad poprawnego pisania korespondencji do klienta i póki co - ich polecam (póki co, bo nie wiem jak np z gwarancją ale mam nadzieję, że nigdy się nie dowiem :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljuras1900 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Tak narzekacie na ten sklep. By nie było nigdy tam nie kupowalem i nie kupię z racji ze chińskie telefony kupuje tylko w chinach. Ale jak XFS było jeszcze w polecanych jak mi odpisywali pol roku na meile bo niby im nie działa. To medaracja stala za nimi murem Wysłane z mojego ROME_X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek2015 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Dnia 2.06.2016 o 23:23, jacek2015 napisał: 1. We wtorek, w opiniach/komentarzach na ich podstronie dot. RN3pro prime, pytałem o ewentualną obniżkę ceny na RN3pro w związku z nową dostawą (1-2.06) - odpowiedzieli przecząco. Dokonałem więc zakupu. W czwartek obniżają cenę nabijając mnie w ten sposób na kilkadziesiąt złotych (tylko na tym telefonie, bo zamówiłem też R3 - tu też obniżka, ale zapowiedziana). 2. Do dziś zero wiadomości (mail, sms) czy telefonów z jakimkolwiek potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (pieniądze otrzymali przez PayU we wtorek późnym wieczorem). Nie mogłem się dzisiaj do nich dodzwonić (kilkanaście prób między 10, a 15 - czyli w godzinach pracy ich biura). Dwie wysłane wiadomości poprzez ich formularz kontaktowy na www z prośbą o kontakt. Masakra!! Skusiła mnie w miarę uczciwa cena (+/- cena z Chin + VAT), gwarancja 24m (lepsza lub gorsza), dostawa w 2-4 dni, soft GLOBAL na RN3pro oraz Xiaomi.eu na R3 (tak przynajmniej piszą) oraz zapis w regulaminie o możliwości odblokowywania bootloadera(?) (nie wiąże się to z utratą gwarancji o ile dobrze rozumiem zapis: 'Odblokowanie telefonu'). Wczoraj zadzwonili i wysłali telefon (z drugiego zrezygnowałem). Dziś dostałem przesyłkę i zwrot nadwyżki z pierwotnej płatności PayU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekFed Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 A co sądzicie o tej stronce? Jest ok? www.xiaomi4you.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) 1 godzinę temu, MaciekFed napisał: A co sądzicie o tej stronce? Jest ok? www.xiaomi4you.pl Sądzę, że nie jest uczciwe sugerowanie – logiem, nazwą (Xiaomi Poland Sp. z o.o.) oraz (nie wprost) treścią w sekcji "O nas" – że jest się oficjalnym dystrybutorem Xiaomi w Polsce. Sprawa do zgłoszenia prawnikom prawdziwego Xiaomi. Edytowane 9 Czerwca 2016 przez latet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszowaty Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Nie polecam sklepu "wYBoRowO" z allegro. Reklamują się 24h wysyłką, a po 5 dniach roboczych brak wysyłki, prawdopodobnie nawet nie mają na stanie, a przez telefon zapewniają ciągle, że dziś przesyłka wyjdzie... I tak codziennie. Polecam za to "pirter23" - wysyłka natychmiastowa, gwarancja niby 24m realizowana przez nich i wgrywają globala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobass84 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Kupiłem czarny Flip Case do Mi5 na xiaomi.com.pl. Zamówiłem w poniedziałek, przelałem pieniądze przez PayU, otrzymali pieniądze i... cisza. W środę dzwonię jak tam z moim zamówieniem i średnio miła Pani oburzyła się, że ona ma dziennie 400 zamówień do zapakowania i nie wie czy wyśle jeszcze dziś czy w czwartek. Wysłała wczoraj dziś je odebrałem z paczkomatu. Wygląda na oryginalne, nie sprawdzałem jeszcze nr z pudełka. Czy polecam sklep? Tak, ale dla drobnych kwot (np. zakup futerałów, szkieł itp). Nie zaryzykowałbym zakupu telefonu u nich. Telefon kupiłem w Technosie, tam odebrali telefon za pierwszym razem i zawsze kiedy dzwoniłem, to odbierali. P.S. Są pewnie i tacy, którzy są zadowoleni po zakupie telefonu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thexamx Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Swietny pomysl, bedziemy wiedzieli czego unikac ja kupilem swojego xiaomi z ibuygou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1552 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Ja zaryzykowałem i kupiłem u nich telefon (xiaomi.com.pl). Wziąłem za pobraniem dla bezpieczeństwa. Dostałem w poniedziałek fakturę, we wtorek lub środę był kurier. Więc polecam kupić za pobraniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erlo17 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 (edytowane) Dnia 10.06.2016 o 11:06, miszowaty napisał: Nie polecam sklepu "wYBoRowO" z allegro. Reklamują się 24h wysyłką, a po 5 dniach roboczych brak wysyłki, prawdopodobnie nawet nie mają na stanie, a przez telefon zapewniają ciągle, że dziś przesyłka wyjdzie... I tak codziennie. Polecam za to "pirter23" - wysyłka natychmiastowa, gwarancja niby 24m realizowana przez nich i wgrywają globala. Ja u nich kupiłem. Miał być na stanie i szybka wysyłka, czkałem 10 dni, telefony odbierali i przekładali termin, bo niby coś z celnikami. Ale w zamian utargowałem rabat 70zł i etui ipaky o wartości 39zł, szkło 9h było w zestawie. No ale co się udenerwowałem, to moje Co do samego telefonu, to wszystko śmiga jak rakieta. Edytowane 21 Czerwca 2016 przez Erlo17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtrac Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam Miał ktoś do czynienia z tym sprzedawcą z Allegro ILTRADE_GI. Kusi faktura vat23% i wtedy telefonik wychodzi taniej niż ściąganie z Chin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 A ta faktura 23% to jest na telefon czy na usługę sprowadzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtrac Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Niby na fona pełna faktura , link do aukcji http://allegro.pl/xiaomi-mi5-pro-4gb-128gb-snapd-820-ceramic-fv23-pl-i6264647950.html Edytowane 22 Czerwca 2016 przez wojtrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobass84 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Spróbuj zadzwonić i się popytać, ciekawe, czy odbiorą telefon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepepl Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Szczerze, nie polecam xiaomi.com.pl. MI5 kupiony 13.06 (na szczęście za pobraniem). 14.06 otrzymałem maila z informacją, ze nastąpiła realizacja mojego zamówienia. Tegoż samego dnia wysłałem maila z pytaniem dotyczącym zamówienia - otrzymałem autorespondera, że czas oczekiwania na odpowiedź wynosi do 72 godzin. Odpowiedź na tego emaila otrzymałem 21.06 (!! !!) z informacją, że "czekają na dostawę, ma niby być w tym tygodniu, otrzymam emaila w tej sprawie". Według "ichniego" regulaminu " 1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 4 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika Satnet o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy." ZERO KONTAKTU . W międzyczasie próbowałem się połączyć telefonicznie (chyba ze 150 razy) - nie wiem czy wiedzą co to jest telefon, sami nie stosują się do swojego regulaminu, więc jak ma być dobrze. Dlatego osoby które chcą zakupić jakikolwiek telefon marki Xiaomi, niech 2 razy się zastanowią przed zakupem w tej firmie. Telefonu do dziś jak nie było tak nie ma :/ Edytowane 22 Czerwca 2016 przez pepepl 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Nie wiem skąd ten sklep ma takie obsuwy, być może z bardzo dużego zainteresowania ( co oczywiście w żaden sposób ich nie tłumaczy). Sam u nich kupiłem dwie sztuki Redmi3 z prawie miesięcznym odstępem i bez problemu.W przypadku pierwszej dostawy Redmi3 ktoś ze sklepu nawet do mnie oddzwonił na zapytanie mailowe o inną wersję kolorystyczna bo były białe tylko a później grafitowe z niewielką różnicą w cenie. To było jak dla mnie profesjonalne podejście. Ale faktycznie zauważyłem że z czasem zaczęli mieć coraz większe "obsuwy" w odpowiedziach a później namieszali w regulaminie z możliwością odblokowania bootloadera i raz był na gwarancji a raz nie. Sam miałem dobre doświadczenia ze sklepem jeżeli chodzi o kontakt i wysyłkę towaru ale teraz jednak bym się wahał czy u nich kupić ponownie mimo że kuszą ceną i dostępnością ( teoretyczną) towaru na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miaziol Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 To ja też dopiszę firmę Bomar_com, Videodomofony, na allegro pytono nie wiem czy nie tylko. Kupicie fon a jak coś się stanie to zamiast naprawy na gwarancji dostaniecie ekspertyzę z totalnymi bzdurami, typu uszkodzony nv ram, nieprawidłowe ładowanie złe napięcie natężenie taką to ekspertyzę dostałem do mojego redmi note 3. Jest tutaj na forum można sobie poczytać. Nie polecam omijać szerokim łukiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 18 minut temu, miaziol napisał: To ja też dopiszę firmę Bomar_com, Videodomofony, na allegro pytono nie wiem czy nie tylko. Kupicie fon a jak coś się stanie to zamiast naprawy na gwarancji dostaniecie ekspertyzę z totalnymi bzdurami, typu uszkodzony nv ram, nieprawidłowe ładowanie złe napięcie natężenie taką to ekspertyzę dostałem do mojego redmi note 3. Jest tutaj na forum można sobie poczytać. Nie polecam omijać szerokim łukiem. Ciekawe czy można żądać zwrotu kosztów naprawy jak inny serwis to zrobi i napisze że żaden nvram nie jest uszkodzony. przypuszczam że jakby poszło przez rzecznika praw konsumenta to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajczu Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 (edytowane) Opiszę swoją sytuację z xiaomi.com.pl Zakupiłem u nich Redmi 3 za pobraniem. Po trzech dniach dostałem maila o zrealizowaniu zamówienia, na dzień następny kurier był u mnie z przesyłką. Telefon miał wgraną stabilną wersję xiaomi.eu. Po pewnym czasie wysłałem do nich maila z prośbą o korektę w fakturze, odpowiedź dostałem również po trzech dniach z poprawioną fakturą, została ona również poprawiona na stronie sklepu. Po moich doświadczeniach na chwilę obecną nie mam nic sklepu do zarzucenia i mogę go polecić. Edytowane 23 Czerwca 2016 przez Rajczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loo Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 (edytowane) Telefony kupiłem (2x Mi4C) w grudniu. Zapytałem ostatnio (przy dodatkowym małym zakupie) - czy zainstalowanie oprogramowania z Waszej strony możne skutkować odebraniem gwarancji i otrzymałem zapewnienie, że NIE. Nadto - nie było dodatkowych problemów. Może kolega przemyślał parę spraw i nastały lepsze czasy... Mowa o xiaomi.com.pl Edytowane 23 Czerwca 2016 przez Loo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajczu Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Co do gwarancji w ich regulaminie jest zapisane: Cytat Uwaga! Odblokowanie telefonu nie ma wpływu na gwarancję, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyth Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Czyli sklep Xiaomi.com.pl z niepolecanego przechodzi w polecany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 1 godzinę temu, pyth napisał: Czyli sklep Xiaomi.com.pl z niepolecanego przechodzi w polecany? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobass84 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Musi jeszcze dużo wody w Wiśle upłynąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi