Skocz do zawartości

Niepolecane sklepy Xiaomi


Acid

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, Jull napisał:

Jesli na poczatku, gdy zamawialam bylo napisane ze wgrywaja Miui Polska, a teraz jest ze Miui Global to przepraszam ale oni kreca. Po prostu kupujac wymagam zeby trzynali sie tego co bylo napisane.

Przyjmij normalnie telefon i ew. odeślij w ramach 14dniowego zwrotu, do tego masz prawo, ale zamawiać i potem nie zapłacić i nie odebrać? Nie ładnie... Po to masz 14dni na zwrot.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Redmi2 napisał:

 

 

Miui global także ma język Polski, a miuipolska już od dawna nie ma.l, jest xiaomi.eu . Więc w czym kłamią? Ja widzę tylko jedno, że ktoś postępuje chamsko wobec sprzedawcy, bo sie rozmyślił lub znalazł tańszą ofertę. Jak zawsze ganiłem ten sklep za to, że piszą na swojej stronie, że są oficjalnym sprzedawcą i za gwarancje od nich i olewanie tel klienta, to tym razem stanę po ich stronie. Wywiązali sie z umowy wysyłając tel.

 

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Nie rozmyslilam sie ani nie znalazlam tanszej oferty, tylko bylam zaniepokojona tym, ze sklep zmienia dane co do oprogramowania. W takim razie jakbym z global chciala przejsc na xiaomi.eu to postepuje, jak przy normalnej instalacji, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Jull napisał:

Nie rozmyslilam sie ani nie znalazlam tanszej oferty, tylko bylam zaniepokojona tym, ze sklep zmienia dane co do oprogramowania. W takim razie jakbym z global chciala przejsc na xiaomi.eu to postepuje, jak przy normalnej instalacji, tak?

Apeluję o uspokojenie się :-)

Nie ważne, co tam wgrają, czy nie wgrają. Nie zmienia to wartości telefonu. Tak czy siak i tak wgrasz potem sobie MIUI EU, a jeśli nie umiesz, to od tego jest to Forum, aby pomóc.

Rozmyślanie się z powodu "niepokoju" na temat tego co wgrali lub nie wgrali, to jest tak, jakby w ostatniej chwili rezygnować z zakupu upatrzonego samochodu, tylko dlatego, że sprzedawca wlał płyn do spryskiwacza szyb o innym zapachu niż Twój ulubiony! No BŁAGAM!!! :-P

A tak ogólnie, to jeśli jest wybór i sprzedawca pyta, czy coś wgrywać, to radzę prosić, aby nic nie ruszali i wysłali telefon z oryginalnym systemem. Wtedy nie będzie komplikacji przy wgrywaniu MIUI EU.

Edytowane przez latet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.04.2016 o 22:08, Ras napisał:

Witam. Paragon nie jest wymagany - do zwrotu czy reklamacji - kazdy email ktory masz o zakupie np allegro to dowod zakupu taki sam jak paragon.  Przelew to tez dowod zakupu - paragon to tez dowod zakupu - wiec to sie nie przejmuj. W razie oddania sprzetu bo masz takie prawo jak kupujesz na odleglosc to 14 dni to wstarczy ich formularz o odstapieniu od umowy + oswiadczenie o zagubieniu paragonu - choc nie musisz ale roznie bywa :) takze brak paragonu to pikus. mi tez sie zdarzylo u nich kupi narazie jest ok 

NIe masz racji, paragon lub faktura są wymagane do reklamacji lub zwrotu towaru jako dowody zakupu.

Mail z allegro nie jest żadną podstawą do uznania gwarancji tak jak ma to miejsce w przypadku paragonu lub faktury. Takiego maila może sobie każdy edytować, przelew czy mail z allegro to nie jest dowód zakupu, skąd Ty masz takie informacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Vergiliusz napisał:

NIe masz racji, paragon lub faktura są wymagane do reklamacji lub zwrotu towaru jako dowody zakupu.

Mail z allegro nie jest żadną podstawą do uznania gwarancji tak jak ma to miejsce w przypadku paragonu lub faktury. Takiego maila może sobie każdy edytować, przelew czy mail z allegro to nie jest dowód zakupu, skąd Ty masz takie informacje?

W przepisach nie ma jasno określone że musi to być paragon lub faktura jest, ogólnie napisane "dowód zakupu" a to kwestia sporna co jest a czym nie jest. Fakt że mail nie kwalifikuje się jako dowód zakupu ale np potwierdzenie przelewu z banku lub wyciąg z karty już będzie się kwalifikować. Zawsze można iść albo zadzwonić do rzecznika praw klienta i on dokładniej wyjaśni co się kwalifikuje a co nie. 

Edytowane przez GarryMoveOut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony uokiku
"

8. Czy dowodem zakupu (i ew. podstawą do zwrotu lub reklamacji towaru) może być tylko i wyłącznie paragon?

Nie, dowodem zakupu może być dowolny dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy, np. wydruk z karty kredytowej czy korespondencja e-mailowa. Należy przy tym pamiętać, że przedsiębiorca ma obowiązek przekazać konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną) w rozsądnym czasie, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru.

(podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta)

"

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. To i ja dodam od siebie. Chciałem kupić z polskim miui telefon więc wybór padł na wymieniany w pierwszym poście sklep. Na przesyłkę trochę się naczekałem, a telefon który przyszedł ma zepsuty aparat (prawdopodobnie wina sprzętu nie oprogramowania). Oczywiście dodzwonić się jest praktycznie niemożliwe a na odpowiedź drogą mailową czeka się bardzo długi czas. Pozostało mi tylko odstąpienie i wysłanie telefonu z powrotem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. We wtorek, w opiniach/komentarzach na ich podstronie dot. RN3pro prime, pytałem o ewentualną obniżkę ceny na RN3pro w związku z nową dostawą (1-2.06) - odpowiedzieli przecząco. Dokonałem więc zakupu. W czwartek obniżają cenę nabijając mnie w ten sposób na kilkadziesiąt złotych (tylko na tym telefonie, bo zamówiłem też R3 - tu też obniżka, ale zapowiedziana).

2. Do dziś zero wiadomości (mail, sms) czy telefonów z jakimkolwiek potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (pieniądze otrzymali przez PayU we wtorek późnym wieczorem). Nie mogłem się dzisiaj do nich dodzwonić (kilkanaście prób między 10, a 15 - czyli w godzinach pracy ich biura). Dwie wysłane wiadomości poprzez ich formularz kontaktowy na www z prośbą o kontakt.

Masakra!!

Skusiła mnie w miarę uczciwa cena (+/- cena z Chin + VAT), gwarancja 24m (lepsza lub gorsza), dostawa w 2-4 dni, soft GLOBAL na RN3pro oraz Xiaomi.eu na R3 (tak przynajmniej piszą) oraz zapis w regulaminie o możliwości odblokowywania bootloadera(?) (nie wiąże się to z utratą gwarancji o ile dobrze rozumiem zapis: 'Odblokowanie telefonu').

Edytowane przez jacek2015
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xiaomi.com.pl Raczyło mi odpisać na zwykłe zapytanie.. po 8 dniach " witam, na 98%nie będzie już tego modelu ". Być może ktoś powie, że się czepiam, lecz sklep wysyłając z takim opóźnieniem oficjalną odpowiedź z automatycznym podpisem napisaną w ten sposób, to też pokazuje, że jest to jakiś "Janusz". Niby nic, niby "witam" z małej na początku i reszta po przecinku czy brak spacji - błachostki. Ale sam wysyłając maile służbowe, sprawdzam 2 razy co wysyłam i jak to wygląda, bo to jedna z pierwszych form kontaktu i nawet takie szczegóły mają znaczenie - a 8 dni..
Natomiast w Technosie zamówiłem w 1 dzień długiego weekendu, przelew poszedł w drugi dzień.. w poniedziałek wysłali, we wtorek o 13 telefon odebrany. Już po zakupie wysłałem jeszcze zapytanie, na co otrzymałem odpowiedź w ciągu 2 godzin, która już była napisana w sposób normalny z zachowaniem wszelkich zasad poprawnego pisania korespondencji do klienta i póki co - ich polecam (póki co, bo nie wiem jak np z gwarancją ale mam nadzieję, że nigdy się nie dowiem :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak narzekacie na ten sklep. By nie było nigdy tam nie kupowalem i nie kupię z racji ze chińskie telefony kupuje tylko w chinach. Ale jak XFS było jeszcze w polecanych jak mi odpisywali pol roku na meile bo niby im nie działa. To medaracja stala za nimi murem

Wysłane z mojego ROME_X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.06.2016 o 23:23, jacek2015 napisał:

1. We wtorek, w opiniach/komentarzach na ich podstronie dot. RN3pro prime, pytałem o ewentualną obniżkę ceny na RN3pro w związku z nową dostawą (1-2.06) - odpowiedzieli przecząco. Dokonałem więc zakupu. W czwartek obniżają cenę nabijając mnie w ten sposób na kilkadziesiąt złotych (tylko na tym telefonie, bo zamówiłem też R3 - tu też obniżka, ale zapowiedziana).

2. Do dziś zero wiadomości (mail, sms) czy telefonów z jakimkolwiek potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (pieniądze otrzymali przez PayU we wtorek późnym wieczorem). Nie mogłem się dzisiaj do nich dodzwonić (kilkanaście prób między 10, a 15 - czyli w godzinach pracy ich biura). Dwie wysłane wiadomości poprzez ich formularz kontaktowy na www z prośbą o kontakt.

Masakra!!

Skusiła mnie w miarę uczciwa cena (+/- cena z Chin + VAT), gwarancja 24m (lepsza lub gorsza), dostawa w 2-4 dni, soft GLOBAL na RN3pro oraz Xiaomi.eu na R3 (tak przynajmniej piszą) oraz zapis w regulaminie o możliwości odblokowywania bootloadera(?) (nie wiąże się to z utratą gwarancji o ile dobrze rozumiem zapis: 'Odblokowanie telefonu').

Wczoraj zadzwonili i wysłali telefon (z drugiego zrezygnowałem). Dziś dostałem przesyłkę i zwrot nadwyżki z pierwotnej płatności PayU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MaciekFed napisał:

A co sądzicie o tej stronce? Jest ok? www.xiaomi4you.pl

Sądzę, że nie jest uczciwe sugerowanie – logiem, nazwą (Xiaomi Poland Sp. z o.o.) oraz (nie wprost) treścią w sekcji "O nas" –  że jest się oficjalnym dystrybutorem Xiaomi w Polsce. Sprawa do zgłoszenia prawnikom prawdziwego Xiaomi.

Edytowane przez latet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam sklepu "wYBoRowO" z allegro. Reklamują się 24h wysyłką, a po 5 dniach roboczych brak wysyłki, prawdopodobnie nawet nie mają na stanie, a przez telefon zapewniają ciągle, że dziś przesyłka wyjdzie... I tak codziennie. 
Polecam za to "pirter23" - wysyłka natychmiastowa, gwarancja niby 24m realizowana przez nich i wgrywają globala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem czarny Flip Case do Mi5 na xiaomi.com.pl. Zamówiłem w poniedziałek, przelałem pieniądze przez PayU, otrzymali pieniądze i... cisza. W środę dzwonię jak tam z moim zamówieniem i średnio miła Pani oburzyła się, że ona ma dziennie 400 zamówień :-D do zapakowania i nie wie czy wyśle jeszcze dziś czy w czwartek. Wysłała wczoraj dziś je odebrałem z paczkomatu. Wygląda na oryginalne, nie sprawdzałem jeszcze nr z pudełka. Czy polecam sklep? Tak, ale dla drobnych kwot (np. zakup futerałów, szkieł itp). Nie zaryzykowałbym zakupu telefonu u nich. Telefon kupiłem w Technosie, tam odebrali telefon za pierwszym razem i zawsze kiedy dzwoniłem, to odbierali.

P.S. Są pewnie i tacy, którzy są zadowoleni po zakupie telefonu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎10‎.‎06‎.‎2016 o 11:06, miszowaty napisał:

Nie polecam sklepu "wYBoRowO" z allegro. Reklamują się 24h wysyłką, a po 5 dniach roboczych brak wysyłki, prawdopodobnie nawet nie mają na stanie, a przez telefon zapewniają ciągle, że dziś przesyłka wyjdzie... I tak codziennie. 
Polecam za to "pirter23" - wysyłka natychmiastowa, gwarancja niby 24m realizowana przez nich i wgrywają globala.

Ja u nich kupiłem. Miał być na stanie i szybka wysyłka, czkałem 10 dni, telefony odbierali i przekładali termin, bo niby coś z celnikami.

Ale w zamian utargowałem rabat 70zł i etui ipaky o wartości 39zł, szkło 9h było w zestawie. No ale co się udenerwowałem, to moje:-)

Co do samego telefonu, to wszystko śmiga jak rakieta.

Edytowane przez Erlo17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, nie polecam xiaomi.com.pl. MI5 kupiony 13.06 (na szczęście za pobraniem). 14.06 otrzymałem maila z informacją, ze nastąpiła realizacja mojego zamówienia. Tegoż samego dnia wysłałem maila z pytaniem dotyczącym zamówienia - otrzymałem autorespondera, że czas oczekiwania na odpowiedź wynosi do 72 godzin. Odpowiedź na tego emaila otrzymałem 21.06 (!! !!) z informacją, że "czekają na dostawę, ma niby być w tym tygodniu, otrzymam emaila w tej sprawie". Według "ichniego" regulaminu " 1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 4 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika Satnet o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy." ZERO KONTAKTU . W międzyczasie próbowałem się połączyć telefonicznie (chyba ze 150 razy) - nie wiem czy wiedzą co to jest telefon, sami nie stosują się do swojego regulaminu, więc jak ma być dobrze. Dlatego osoby które chcą zakupić jakikolwiek telefon marki Xiaomi, niech 2 razy się zastanowią przed zakupem w tej firmie. Telefonu do dziś jak nie było tak nie ma :/

Edytowane przez pepepl
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd ten sklep ma takie obsuwy, być może z bardzo dużego zainteresowania ( co oczywiście w żaden sposób ich nie tłumaczy). Sam u nich kupiłem dwie sztuki Redmi3 z prawie miesięcznym odstępem i bez problemu.W przypadku pierwszej dostawy Redmi3 ktoś ze sklepu nawet do mnie oddzwonił na zapytanie mailowe o inną wersję kolorystyczna bo były białe tylko a później grafitowe z niewielką różnicą w cenie. To było jak dla mnie profesjonalne podejście.  Ale faktycznie zauważyłem że z czasem zaczęli mieć coraz większe "obsuwy" w odpowiedziach a później namieszali w regulaminie z możliwością odblokowania bootloadera i raz był na gwarancji a raz nie. Sam miałem dobre doświadczenia ze sklepem jeżeli chodzi o kontakt i wysyłkę towaru ale teraz jednak bym się wahał czy u nich kupić ponownie mimo że kuszą ceną i dostępnością ( teoretyczną) towaru na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też dopiszę firmę :D Bomar_com, Videodomofony, na allegro pytono nie wiem czy nie tylko. Kupicie fon a jak coś się stanie to zamiast naprawy na gwarancji dostaniecie ekspertyzę z totalnymi bzdurami, typu uszkodzony nv ram, nieprawidłowe ładowanie złe napięcie natężenie taką to ekspertyzę dostałem do mojego redmi note 3. Jest tutaj na forum można sobie poczytać. Nie polecam omijać szerokim łukiem. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, miaziol napisał:

To ja też dopiszę firmę :D Bomar_com, Videodomofony, na allegro pytono nie wiem czy nie tylko. Kupicie fon a jak coś się stanie to zamiast naprawy na gwarancji dostaniecie ekspertyzę z totalnymi bzdurami, typu uszkodzony nv ram, nieprawidłowe ładowanie złe napięcie natężenie taką to ekspertyzę dostałem do mojego redmi note 3. Jest tutaj na forum można sobie poczytać. Nie polecam omijać szerokim łukiem. 

Ciekawe czy można żądać zwrotu kosztów naprawy jak inny serwis to zrobi i napisze że żaden nvram nie jest uszkodzony. przypuszczam że jakby poszło przez rzecznika praw konsumenta to tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę swoją sytuację z xiaomi.com.pl

Zakupiłem u nich Redmi 3 za pobraniem. Po trzech dniach dostałem maila o zrealizowaniu zamówienia, na dzień następny kurier był u mnie z przesyłką. Telefon miał wgraną stabilną wersję xiaomi.eu. Po pewnym czasie wysłałem do nich maila z prośbą o korektę w fakturze, odpowiedź dostałem również po trzech dniach z poprawioną fakturą, została ona również poprawiona na stronie sklepu.

Po moich doświadczeniach na chwilę obecną nie mam nic sklepu do zarzucenia i mogę go polecić.

Edytowane przez Rajczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefony kupiłem (2x Mi4C) w grudniu.

Zapytałem ostatnio (przy dodatkowym małym zakupie) - czy zainstalowanie oprogramowania z Waszej strony możne skutkować odebraniem gwarancji i otrzymałem zapewnienie, że NIE. Nadto - nie było dodatkowych problemów.

Może kolega przemyślał parę spraw i nastały lepsze czasy...

Mowa o xiaomi.com.pl

Edytowane przez Loo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...