Monyka

Użytkownicy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Monyka

  • Rank
    Nowy

Informacje osobiste

  • Płeć
    Kobieta

Dodatkowe

  • Smartfon
    RedMi 5a

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Porządny moderator zamykając temat, uznając go za bezwartościowy lub wyczerpany tematycznie, powinien zamieścić link do rozwiązanych podobnych zapytań, a nie chełpić się tym, że "kiedyś to było". Nie każdy jest na tyle obeznany w temacie, aby w mig odnaleźć rozwiązań. Szukałam innych tematów zanim napisałam swój, ponieważ nie znalazłam odpowiedzi na mój problem. Jeżeli jest Pan w stanie mi pomóc to proszę chociaż wskazać hasła, pod którymi powinnam szukać rozwiązania, ponieważ po tych, które wpisywałam, nie znalazłam odpowiedzi.

    1. mrosi

      mrosi

      Skoro ktoś był w stanie założyć nowy wątek, oznacza to, że jest na tyle "czytaty i pisaty", aby przejrzeć zawartość Forum i sprawdzić, czy dany problem nie był wcześniej poruszany. Do tego zresztą każdego użytkownika obliguje Regulamin Forum. Tyle tylko, że trzeba by go najpierw przeczytać...

      Niestety, jak widać na załączonym obrazku, nawet niewłaściwemu zachowaniu użytkownika, zawsze winny, jest moderator. Bo jeśli nie wyręcza użytkownika w jego obowiązkach, to jest nieporządny...

      W usuniętym wątku został podpięty link, i tam należało zadać pytanie, miast zakładać kolejny wątek, dotyczący tego samego problemu:

      https://miuipolska.pl/forum/topic/49508-zablokowany-telefon/?do=findComment&comment=557783

      Wzór to inaczej hasło. I tak należy go traktować. Stąd wynika fakt, że wątek wskazany przez dzidexx dotyczy tego samego problemu.

    2. Monyka

      Monyka

      Widzi Pan, to nie do końca tak jest. Zastosowałam się do zapisów, przeczytałam wszystkie tematy, które w jakikolwiek sposób mogły odnosić się do mojego problemu. Czytałam również tamten topik, ale nie rozwiązuje on mojego problemu, ponieważ my znamy / mamy zapisane wszystkie hasła do google / i.mi  itp . Córka zmieniła kod na rysowany i po resecie, o którym dowiedziałam się z tego forum nadal wymaga od nas rysowania wzoru i staram się dowiedzieć jak uczynić, aby telefon tego nie wymagał od nas. Dlatego napisałam i opisałam dość dokładnie problem, wydaje mi się, że wyczerpująco, aby ktoś kto się zna, mógł mi pomóc. Nie moim zamiarem było spamowanie forum, a uzyskanie informacji, ale zostałam potraktowana z góry, co mnie zabolało. Użytkownicy forum najwidoczniej inaczej niż Pan widzą moją prośbę, skoro piszą do mnie wiadomości prywatne jak rozwiązać ten problem.

  2. Bardzo Panu dziękuję za poświęcenie chwili na odpowiedź w naszej sprawie. Wydaje mi się jednak, że to nie chodzi o opisany w podanym przez Pana wątku temat. My pamiętamy dziecka hasło do gmaila i logujemy się bez problemu, także na konto MI poprzez komputer oraz na tym telefonie. Aktualnie po wykonaniu opisanych w pierwszym poście czynności i włączeniu na nowo telefonu pokazują się po kolei takie ekrany (zrobiłam prostą grafikę, żeby zobrazować). Chodzi o to, że nawet przy opcji wyboru SKONFIGURUJ JAKO NOWY, telefon żąda od nas ponownie kodu do narysowia.
  3. Dzień dobry, piszę do Państwa z prośbą, bowiem będziecie chyba ostatnią deską ratunku. Dziecko pozmieniało hasło do odblokowania telefonu na wzór do narysowania i teraz nie pamięta jak odblokować. Czytając Wasze forum udało mi się dojść do tego, jak wyczyścić telefon (wielkie łzy się polały, bowiem potracone będą zdjęcia i aplikacje, ale za swoje błędy trzeba ponieść karę). Postąpiłam zgodnie z zaleceniami i udało się zrestartować telefon (Wipe All Data). Idąc krok po kroku wypełniałam wszystkie wymagane pola, tj. hasło do konta MI (na samym początku telefon pokazał informację, że to urządzenie jest przypisane do naszego konta email), później połączyłyśmy się z WiFi i doszłyśmy do punktu KOPIOWANIE APLIKACJI I DANYCH, wybieramy opcję SKONFIGURUJ JAKO NOWY (Zacznij od zera) ale ku naszemu zdziwieniu pokazuje się prośba o narysowanie tego felernego wzoru i jesteśmy w punkcie wyjścia. Czy mógłby ktoś z Państwa pomóc nam w tej kwestii ? Spędziłam dziś już pół dnia i nocy nad tym telefonem, sama się wiele nauczyłam dzięki temu, ale tego nie udaje mi się obejść. Próbowałam też poszukać rozwiązania na naszym koncie MI, do którego przypisany (?) jest telefon córki, ale nie znalazłam tam potrzebnych nam informacji, choć być może niedokładnie szukałam. Wydaje mi się, że to właśnie tam chyba należałoby szukać odpowiedzi, ale nie za bardzo wiem gdzie. Telefon kupowałyśmy jesienią w sklepie xcom, dziecko używa go tylko w domu bez karty sim pod siecią WiFi. Teraz mocno potrzebuje, bowiem ma do realizacji zadania zdalne ze szkoły podczas kwarantanny wirusowej w całym kraju. Będziemy bardzo wdzięczne za pomoc, pozdrawiam Monika