WItam,
Dwa dni temu odebrałem z Empiku dwie opaski Mi Band II. Bez problemu połączyłem swoją opaskę z Iphone 6s (najnowsze oprogramowanie). Opaska liczy kroki, zaczytują się one do aplikacji jednak nie są one zapisywane w zakładce "Profil" - nie zlicza ich w ujęciu średniej dziennej/ tygodniowej/ miesiecznej.
Problem pojawia się również z funkcją monitorowania snu- ta po prostu nie działa.
Druga opaska zamówiona w tym samym miejscu i czasie została sparowana z Iphone 5s (najnowsze oprogramowanie) i wspomniane funkcje działają bez problemu.
Próbowałem reinstalować aplikacje, resetować telefon, stworzyłem nowe konto- bez skutku. Po dodaniu koleżanki do znajomych jestem w stanie sprawdzić jej postępy natomiast ona nie widzi nic na moim profilu.
Moje pytanie jest następujące: Czy ktoś miał taki problem i rozwiązał go w jakiś sposób czy pozostaje tylko oddanie opaski na gwarancje?
Dzięki z góry,
Tomek