Skocz do zawartości

X-SKLEP

Użytkownicy
  • Postów

    440
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana X-SKLEP w dniu 26 Lipca 2015

Użytkownicy przyznają X-SKLEP punkty reputacji!

4 obserwujących

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

9 552 wyświetleń profilu

Osiągnięcia X-SKLEP

Mitu

Mitu (1/14)

46

Reputacja

  1. Ja zadnej przechylosci nie widze. A co do zdrapek to nie ma ich od dawna na telefonach. Ostatnie byly na Mi4C, Note 2, Redmi 3, Note 3, Note 4, Redmi 3, Redmi 3S, Redmi 4 itd nie maja juz zdrapek
  2. Cześć. Rozumiem, że "accesories4you" oraz ten sklep to to samo? Potrzebuję wysłać telefon na reklamacje, a w związku z tym nie bardzo wiem jaki adres wpisać. No i brak numeru telefonu.. porażka. Pomoże ktoś?

    1. X-SKLEP

      X-SKLEP

      Prosze o wiadomosc prywatna albo o email na [email protected]

  3. Proszę o kontakt poprzez PW na forum lub poprzez dedykowaną skrzynkę emailową: [email protected]

  4. Witam

    Proszę o kontakt, zamówienie zostało opłacone, niestety od 10 dni brak nawet potwierdzenia przyjęcia do realizacji, brak kontaktu mailowego.

    Pozdrawiam

  5. Witam,

    zwrócę się do Pana jeszcze tutaj.
    Zamówiłem u Pana w sklepie x-sklep.pl REDMI NOTE 3 PRO.
    Urządzenie otrzymałem niesprawne - telefon nie włączał się!
    Wysłałem telefon na gwarancję - 5 grudnia odebrali Państwo paczkę - mam na to potwierdzenie.
    Czy może mógłbym prosić o wiadomość co dzieje się z urządzeniem? Czy będzie ono odesłane? Czy na prawdę w ten sposób traktuje się klienta?
    Pozdrawiam.

     

  6. Wie ktoś co się dzieje ze sklepem? Dziś od rana strona nie działa, w czwartek zamawiałam telefon, nie dostałam żadnej wiadomości, nie wiem co się dzieje. Trochę to niepokojące. 

    1. X-SKLEP

      X-SKLEP

      Sklep juz dziala, chwliowa awaria, wyslij na PW numer zamowienia to sprawdze co z znim

  7. Czy jest może jakiś rabat dla forumowiczów na redmi 3s pro?
    pozdrawiam!

  8. Witam,

    Zamówiłem u Państwa Xiaomi mi4s biały jednak zobaczyłem że już po zamówieniu że nie jest dostępny, widziałem również że kolor złoty jest dostępny więc chciałbym zamienić na ten kolor. Pisałem maile na 3 Państwa adresy i zero odpowiedzi. Proszę o kontakt 577034463 bądź mailowy [email protected]

    zamawiałem ze strony x-sklep.pl

  9. Wiem Pan co, sprawa wygląda w ten sposób: w serwisie telefon został zakwalifikowany do wymiany już dawno temu!!! (informacja potwierdzona). A od Pana nie mam żadnej informacji, a tym bardziej nie nadesłał Pa mi nowego telefonu. Dla mnie to zwykłe oszustwo. Oczekuję natychmiastowego przesłania mi nowego telefonu!!. Jeżeli nie dostanę dzisiaj informacji o przesyłce sprawę kieruję na policję!

    Przemek Dymarkowski

  10. Witam

    Doczekam się w końcu od Pana jakieś informacji o realizacji naprawy gwarancyjnej odnośnie mojego Redmi Note 3 Pro? Dotarł do Pana 4 tygodnie temu...

    Przemek Dymarkowski

  11. tibaldi -> sprawa załątwiona makakam -> sprawa załatwiona reventon707 -> sprawa zalatwiona radek2134 -> sprawa załatwiona kongoofc -> sprawa załatwiona juventus82 -> telefon byl w serwisie dluzej niz 2 tygodnie, zostal naprawiony i odeslany, kupujacy zglaszal problemy z dotykiem po naprawie (w co oczywiscie nie watpie), odeslal telefon spowrotem i ku zdziwieniu ekrna w telefonie jest zbity (zdjecie w zalaczniku). Oczywiscie kupujacy twierdzi ze problemy byly przed stluczeniem sie ekranu a ekran stluk sie sam, bo telefon nigdzie nie upadl. "No to pisałem przecież, ale telefon nie upadl ni nic. Poza tym problem był już zanim powstało pęknięcie". Niestety ale rekalamcji zbitego wyswietlacza nikt nie rozpatrzyl by pozytywnie.
  12. Witam.

    Jako iż nie ma kontaktu z Panem drogą mailową piszę tutaj aby dowiedzieć sie jak sprawa stoi z zamówieniem #78115.

    Rozumiem, że wysyłka itd może być opóźniona ale chciałbym uzyskać jakiekolwiek informacje.

    Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz;-)

    1. bigjohn181

      bigjohn181

      chodzi o zamówienie z sklepxioami.pl

  13. Oczywiscie prawo obowiazuje wszystkich, z czym sie w pelni zgadzam i popieram. Dlatego tez nikt nie bedzie poszkodowany z tytulu mojej dzialnosci. Serwis potrzebuje jeszcze troche czasu aby zrealizowac naprawy a ja na odczytanie pozostalych 3200 emaili jakie sie nagromadzily na przestrzeni ostatnich tygodni. Po przerwie priorytetem bylo: uzupełnienie magazynów, realizacja zaległych zamowień, wysylka reklamacji urzadzen do serwisu i zwrot wplat za odstapienia od zakupow. Jeszcze raz: za wszelkie opoznienia / pomylki w zamowieniach / brak kontaktu przepraszam szczerze i z calego serca oraz podsumowuję: 1. Wszystkie zalegle zamowienia zostaly zrealizowane co do jednego 2. Wszystkie zgloszenia reklamacyjne albo zostaly juz zrealizowane albo są obecnie w serwisie. W przypadku przekroczenia 14 dniowego okresu na odpowiedz zostaja one uznane za zasadne i urzadzenie bedzie naprawione lub wymienione na nowe / zwrot pieniedzy. 3. Na przeczytanie wiadomosci email i odpowiedz na niezakonczone tematy potrzebuje jeszcze troche czasu.
  14. Witajcie Tematami serwisowymi nie zajmuje sie osobiscie, wszystkie zgloszenia przesylam dalej do Rzeszowa, gdzie mam podpisana umowe z firma ktora dokonuje ekspertyz i naprawia telefony i urzadzenia zakwalifikowane do naprawy. Tematow napraw gwarancyjnych w ostatnim czasie sie namnozylo, wszystkie sa w serwisie. Kazde zgloszenie na ktore nie bylo odpowiedzi do 14 dni z automatu jest rozpatrzone pozytywnie i urzadzenie bedzie naprawione lub wymienione na nowe / zwrot pieniedzy (co zreszta sie dzieje, bo w tym tygoniu byly dwie wymiany na nowy telefon z powodu braku mozliwosci naprawy). Wiem ze jestescie zdenerwowani wydluzonym czasem realizacji, rozumiem was, bo sam bylbym rowniez zdenerwowany taka sytuacja. Ze swojej strony cisne serwis jak tylko moge aby swoja prace robil jak najszybciej i dobrze. Dodatkowo przez 2 tygodnie sierpnia sklep byl nie czynny, ze wzgledu na urlop. Przez ten okres jakby bomba wybuchla, mimo informacji o przerwie zamowien byla cala masa. Odgrzebanie z zaleglosci zajelo 2 tygodnie. Teraz juz na szczescie wszystko wrocilo do normy. Gwarantuje ze nie jestem zadnym oszustem, zlodziejem, kretaczem i innym jakim już tu w tym watku zostalem wyzwanym. Każdy kto złożył zamówienie w okolicach sierpniowej przerwy albo otrzymał swoje zamówienie albo otrzymał zwrot pieniędzy. Każdy kto wysłał towar na reklamacje albo otrzyma sprawne urządzenie a jeżeli naprawa nie jest możliwa to zwrot wpłaty lub nowe urządzenie. Jestem tylko czlowiekiem a doba ma tylko 24h. Przyznaje uczciwie ze po urlopie nie wiedzialem do czego rece wlozyc. To samo ma serwis gdzie obecnie w kolejce jest ok 20 urzadzen do naprawy. Efekt jest taki ze nic nie odpoczalem a tylko dostalem pelno wiadomosci pelnych grozb i obelg łącznie z życzeniem śmierci. Nikogo nigdy nie oszukałem i nie oszukam, zakorkowałem się przez pewien czas (równiez przez urlop) i to wszystko. P.S. Jezeli ktos ma jakies pytania odnosnie jego zamowienia lub zlozonej reklamacji prosze o wiadomosc na PW, powiem na jakim jest etapie i co w tej sprawie bedzie dalej. P.S.2 Aż dziw, że tyle osób komentuje wątek a nikt na PW nie napisze zapytania bezpośrednio do mnie.
  15. Witam, może jakaś promocja na Mi Banda 2 dla forumowiczów? :)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...