Jump to content

Helio

Użytkownicy
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Helio

  1. 5 godzin temu, DJYano napisał:

    Dziś usunąłem testowo radona 5.0 i zobaczymy jak będzie pracować stockowe 7.6.10. Póki co nie mogę się przyzwyczaić do zimniejszej temperatury ekranu i innego kontrastu (za długo siedziałem na radonie chyba od wersji 3.x) oraz podczas ładowania nie pulsuje dioda i maksymalny prod jest ~ 2000mA i 4.1V. Zobaczymy jak telefon będzie zachowywał się po naładowaniu i ile wytrzyma. Na radonie 3h spotify non stop lte i wifi 4h sot to max. i 25 ~ 30h na jednym ładowaniu.

    Jak to 4.1 V?

  2. 50 minut temu, danio_96 napisał:

    Jak go miałem na 7.6.8 max prąd wynosił 1200mAh, a SoT 4h.

    Teraz na stockowym kernelu, 7.8.10 trzyma ok 7h, a ładowanie podobne. Być może ta wersja 7.6.8 była wadliwa.

    W zależności od poziomu naładowania baterii masz różny poziom ładowania... Na stocku jest max 2A, nie pamiętam dokładnie do ilu % się utrzymuje te 2A ale wiem że od 90% ładuje się poniżej ampera. U mnie Radon ładuje normalnie 2 ampery 

  3. 10 godzin temu, marcinj6 napisał:


    A jak spisuje sie RR wszystko dziala nie ma zadnych bugow? Od jakiegoś czasu sie zastanawiam czy nie zainstalowac RR na 7.0 ale nie wiem czy jest stabilny jak miui i czy nie ma z RR problemow.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
     

    Mniej bugów niż na miui :D jeszcze zależy które wydanie ściągniesz. RR wychodzi praktycznie codziennie. Możesz trafić na jakieś bugi ale generalnie już siedzę z miesiąc czasu na RR i jest przyzwoicie. Dużo opcji do wyboru. Bateria trzyma fajnie aczkolwiek nie jest to kres jej możliwości. 

    Także możesz spróbować RR, a jak Ci nie przypadnie do gustu to są jeszcze inne AOSP czy Lineageos

  4. Czymś cienkim podważasz np. paznokciem albo czymś jeszcze cieńszym. Na yt możesz sobie zobaczyć jak sie ją zdejmuje, dosyć łatwo. Od przegrzania to się raczej nie powinna wygiąć, bardziej bym obstawiał złe wykonanie (za długa). Na sztywno jest spasowana, a miejsce wygięcia jest bardzo cienkie i podatne

     

  5. 2 minuty temu, niedzwiedz1981 napisał:

    młotkiem to ty się walnij...nie chcesz pomóc to się nie odzywaj

    po poście kolegi ianquiet widzę że mój przypadek nie jest odosobniony...kupowałem u goldiego, pytanie czy reklamować czy próbować kleić.

    Zexon72 o co chodzi z tym "wycięciem" telefonu?

    Co ty chcesz tu kleić? Obudowa nie jest klejona, jak ci to tak bardzo przeszkadza zdejmij sobie pokrywę i ją naprostuj w palcach. Jest na zatrzaskach

  6. 1 godzinę temu, niedzwiedz1981 napisał:

    Witam, koledzy dziś zauważyłem  że mój RN3P przy slocie karty ma wybrzuszenie na obudowie którego nie było. Telefon działa normalnie, tylko wizualnie narazie to przeszkadza. Nie spadł mi więc albo coś się rozkleja albo może grzeje a ja tego nie zauważyłem i przez to wybrzuszyło. Ma ktoś u siebie taki problem? nie wiem czy to olać czy  reklamować

    P1018341.JPG

    P1018338.JPG

    P1018335.JPG

    P1018336.JPG

    Walnij raz młotkiem to się naprostuje

  7. 1 godzinę temu, arekss16 napisał:

    No dobra ale z tego co wyczytałem w wątku o edl nie ma sensu kupować u goldwaya allegro i innych niezaufanych zrodel bo nie dość że będzie zablokowany edl to jeszcze syf mui blokuje odblokowanie bootloadera.

     

    Jedyną alternatywą wydaje się ibugyou. Orientujecie się jak tam wygląda sytuacja? Ibugyou daje zawsze czyste Romy ja których idzie wgrać xiaomi.eu?

     

    Mi od goldiego przyszły juz 2 telefony na oficjalnym globalu więc nie wiem czemu taki hejt...

    • Like 1
  8. Dnia 18.02.2017 o 12:26, Pajmon napisał:

    Troszkę odświeżę temat. Gram w poksy i używam Fake GPS Go. Do wczoraj wszystko było ok, aż do aktualizacji miui. Sam fake działa ok, ale po włączeniu poksów wyskakuje informacja "Failed to detect location". Ktoś coś na ten temat? Albo polecacie jakieś inne fejki?

    Polecam wyjść na dwór ;) 

    • Like 2
×
×
  • Create New...