Viomi V2/V2 PRO
Roboty firmy Viomi serii V2
6 tematów w tym forum
-
- 8 odpowiedzi
- 9 tys. wyświetleń
Witam, Zakupiłem Viomi V2 Pro ze sklepu geekbuying, w zestawie są trzy pojemniki, na kurz, na wodę i 2w1. Po wpięciu pojemnika na wodę, lub 2w1, plus oczywiście po wpięciu tacki mopującej , po wybraniu funkcji mopowania robot daje komunikat głosowy i w aplikacji "upewnij się, że pojemnik na wodę jest poprawnie zainstalowany". Próbowałem również w pojemniku 2w1 odpiąć filtr, ale tak również nie odpala mopowanie. Co może być nie tak? Ktoś miał podobny problem? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Piotr.
Ostatnia odpowiedź: Mikanor, 4 Kwietnia 2021 -
- 2 odpowiedzi
- 2,4 tys. wyświetleń
Witam. Mam następujący problem z moim viomi V2 pro. Otóż od paru tygodni dzieje się z nim coś takiego, że stworzy mapę i przy następnym sprzątaniu dodaje te same pomieszczenia (nakłada na starą mapę). Dodam, że nie dzieje się to za każdym razem. Przez to jeździ nie dokładnie po tej 1 mapie i nie zwraca uwagi na zastrzeżone miejsca. Spotkał się ktoś z Was z takim czymś? pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: seatt, 30 Maja 2022 -
- 2 odpowiedzi
- 1,6 tys. wyświetleń
Dzień Dobry, od tygodnia mam problem z odkurzaczem xiaomi viomi v2 pro. Odkurzacz gdy osiąga poziom naładowania ok. 20% nie wraca do bazy aby się naładować tylko się zatrzymuje i wyłącza. Do tej pory nie było takiego problemu i zazwyczaj baterii starczało do odkurzenia, a jeżeli nie to wracał do bazy. Twardy reset oraz reset sieci wifi nie pomaga. Za pare dni odkurzacz będzie użytkowany rok. Co zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnia odpowiedź: Lukaszstg, 10 Lipca 2022 -
- 1 odpowiedź
- 1,4 tys. wyświetleń
Mam od trzech tygodni Viomi V2 Pro - i mam pytanie jeśli chodzi o ten laserowy czujnik. Czy można zobaczyć jak skanuje pomieszczenie? Pytam dlatego - bo robot skanując pomieszczenie jednak dokładnie obija się o ściany pomieszczeń czy też mebli. Czy Wasze modele też tak mają ?. Czy w jakiś sposób można sprawdzić, czy rzeczywiście skanowanie odbywa się za pomocą lasera.
Ostatnia odpowiedź: ogooreck, 29 Grudnia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,8 tys. wyświetleń
Witam! Mam ostatnimi czasy dwa problemy z moim odkurzaczem, który zaczął się zatrzymywać w trakcie pracy - najczęściej gdy wyślę go do sprzątania większej powierzchni po kilku minutach zatrzymuje się. Muszę wtedy wejść do apklikacji Xiaomi Home, kliknąć "Pause" a następnie "Start" aby wznowił działanie. Nie pamiętam czy problem dotyczy wszystkich programów (na pewno mopowania i mopowania/odkurzania) Drugi problem to mapa jaką rysuje urządzenie (zdjęcie w załączniku) ściany są krzywe i cienkie przez co nie jestem w stanie podzielić powierzchni na poszczególne strefy/pokoje Gdzie mam upatrywać problem? w Urządzeniu czy aplikacji?
Ostatnia odpowiedź: stunciak, 1 Września 2020 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 279 wyświetleń
Cześć, jestem posiadaczem Robota VIOMI V2 Pro, kupiłem go jako "prawie" nowy na OLX, po 5 dniach już były z nim kłopoty, masa dziwnych błędów, od takich by go gdzieś przenośność, odsuwać, błędy czujnika klifowego, piruety jak u baletnicy. Wymieniłem koła, czujniki klifowe oraz płytę główną ( to jako ostatnie), robot w końcu żyje i sprząta. Płytę jaką udało mi się dostać to płyta z innego robota, a konkretnie z Mi Vacuum cleaner, pasuje wszytko jak należy, menu do sterowania trochę inne niż w Viomi bardziej czytelne. Kłopot to taki iż musiałem zrobić klona aplikacji Xiaomi home gdyż region pod jakim ten robot się zgłosił to Chiny, język też Chiński…
Ostatnia odpowiedź: Janus PAK, 27 Października 2022