Mi Robot Vacuum Mop P / 1C
Mi Robot Vacuum Mop P i 1C
17 tematów w tym forum
-
Xiaomi Mi Vacuum Robot Mop (Mijia 1C) - rysuje nierealne mapy, jeździ bez sensu po pokoju
przez en4cer- 1 obserwujący
- 5 odpowiedzi
- 4,4 tys. wyświetleń
Hej, mam problem z Xiaomi Mi 1C stytj01zhm. Odkurzacz przyszedł w ubiegłym tygodniu, elegancko się sparował na chińskim serwerze, zeskanował całe mieszkanie bardzo dobrze. Potem zauważyłem, że wersją jaką posiadam to global, więc zmieniłem serwer w appce xiaomi home na Polskę. No i teraz jest problem. Nie wiem czy to przez zmianę serwera, ale odkurzacz zupełnie jeździ bez sensu. Zatrzymuje się w połowie pokoju, mimo że nie ma żadnej przeszkody, jeździ na ukos, nie czyści według schematu tylko jak mu się podoba. Co ciekawe, mapka w aplikacji pokazuje zupełnie inną trasę niż odkurzacz w rzeczywistości pokonuje - chociażby pokazuje, że odkurza daleko za stacją łado…
Ostatnia odpowiedź: Acid, 12 Kwietnia 2022 -
- 2 odpowiedzi
- 810 wyświetleń
Pytanko, jakie jest zużycie energii Mi Robota Vacuum Mop P? Sprzedawcy mówią o znikomych ilościach, ale nie wierzę ..... 😉
Ostatnia odpowiedź: brawo, 8 Grudnia 2021 -
- 1 odpowiedź
- 4 tys. wyświetleń
Witam. W ramach prezentu pod choinkę kupiliśmy robota XIAOMI 1C VACUUM MOP. Po pierwszym dniu ładnie posprzątał i wrócił do bazy. Niestety od kolejnego dnia zaczął się kręcić w kółko albo jeszcze podczas sprzątania, albo już podczas powrotu do bazy do której nie dociera w ogóle. Jak na moim filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=xMusyQxHR0M Czasami kręci się w koło podczas sprzątania, czasami podczas powrotu do bazy. Czasami dojeżdża do bazy, cofa i zaczyna kręcić w kółko. Nie pomaga resetowanie przyciskami, ani użycie przycisku resetu do ustawień fabrycznych. Nie pomaga deinstalacja i ponowna instalacja aplikacji, nie pomaga wyczyszczenie danych po aplikacji. …
Ostatnia odpowiedź: C80, 21 Lutego 2021 -
Xiaomi Vacuum Mop Essential - problemy po aktualizacji firmware i problemy z dywanem
przez czizbuzaur- 1 odpowiedź
- 1,8 tys. wyświetleń
Cześć, Odkąd zaktualizowaliśmy naszego robota, sposób, czyści mieszkanie chaotycznie. Powtarza sprzątanie tego samego pokoju, wychodzi na korytarz, wraca do tego samego pokoju, ale mapuje go jako inny pokój i kontynuuje to, dopóki go nie wyłączymy lub nie wyczerpie się bateria i nie wróci do bazy. Inny problem, z którym się borykamy, pojawił się odkąd mamy dywan. Ponieważ dywan ma ciemnoniebieskie obszary, odkurzacz interpretuje je jako przepaść i nie działa na tych obszarach. Idąc za radami na forach, zakleiliśmy taśmą czujniki na spodzie robota i zadziałało, robot porusza się po dywanie, ale robi to błędnie, to znaczy nie kończy biegu przez pokój, błąka się i skręca w ś…
Ostatnia odpowiedź: Gorion, 30 Lipca 2021 -
- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
Dobry wieczór, Moj robot od paru dni nie widzi nakładki mopujacej. Po uruchomieniu aplikacji i rozsunięciu paska w dół nie widzi opcji mocowania. Nie jest ta opcja aktywna. Robot był restartowany, podobnie z aplikacja. Proszę o pomysły, co dalej z pacjentem mogę zrobić. Za każdą wskazówkę bardzo dziękuję.
Ostatnia odpowiedź: Piwkooo, 3 Grudnia 2021 -
- 1 obserwujący
- 1 odpowiedź
- 995 wyświetleń
Cześć, od dwóch dni mój xiaomi vacuum mop Pro zaraz po wyjeździe ze stacji robi kółko i obija się o wszystko co możliwe, dodatkowo zauważyłem ze gdy położę go do ładowania to jednym kołem stara się dobić do stacji i zamiast przechodzić w stan ładowania to przechodzi w stan czuwania.
Ostatnia odpowiedź: Grzegorz Zając, 31 Sierpnia 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 783 wyświetleń
Dzień dobry W którym miejscu, o ile jest, znajdę jaki jest procent zużycia części ? Taki jak w pierwszym xiaomi którego mam
Ostatnia odpowiedź: szach-mat, 9 Czerwca 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 3,8 tys. wyświetleń
Witam, czy jest mozliowść dodania do mapy lub stworzenia nowej mapy z pomieszczeniami z piętra w domu? I mam jeszcze problem z parterem, na którym ma kuchnie na podwyższeniu (stopnień) zeby odkurzyć parter, trzeba przenieść odkurzać, wtedy tworzy ona ciaglę nową mapę dla kuchni i dla salonu i chce je zastępować. Czy jest możliwosć wgrania obu map jednoczesnie??
Ostatnia odpowiedź: Weronikaaa, 22 Listopada 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 412 wyświetleń
Pomocy! urządzenie całkowicie się zacięło. Miga światełko o resecie wifi, ale nie można tego wykonać. Przyciski nie reagują. Nie można też całkowicie wyłączyć urządzenia. Router jest bardzo blisko. Nie pomógł reset routera i ponowne instalowanie app. co robić?
Ostatnia odpowiedź: MagdaSw, 9 Stycznia 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 359 wyświetleń
Może mi ktoś wyjaśnić, jak nie marnować w kółko czasu na obsługę tej, powolnej jak cholera, aplikacji do obsługi odkurzacza i nie ustawiać ciągle od nowa harmonogramu sprzątania i nazw pomieszczeń? Ten pier**lony odkurzacz co 2,3 odkurzania kasuje sobie mapę ustawionych pomieszczeń i tworzy swoją od nowa.
Ostatnia odpowiedź: sailence, 21 Grudnia 2021 -
Nie uruchamia się
przez macsss- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 741 wyświetleń
Hej mam od około 20dni odkurzacz fajnie robi robotę w ciągu dnia nocą oczywiście słabiej ale nie o tym [emoji6] problem jest taki uruchamiam z apki a ten krzyczy "odkurzanie całościowe rozpoczyna się...." w aplikacji u góry pojawia się samokontrola i nic się nie dzieje... Po chwili "sprawdź czy czujnik laserowy odległości nie jest zasłonięty, rozpoczynam ładowanie." i dalej zero reakcji mogę dać go w inne pomieszczenie i nawet nie wraca do bazy laser u góry się nie kręci ręczny reset (na urządzeniu) lub wyłączenie go też nic nie daje ciągle świeci kontrolkami na biało, żadnych błędów niema w aplikacji Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: macsss, 21 Grudnia 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 636 wyświetleń
Witam, Mam problem z zapisaniem mapy w Xiaomi vacuum mop 1C. Robot 2 godziny skanuje 60m2 i nie wraca do bazy. Ustawiony tryb zapisywania mapy. Co może być przyczyną?
Ostatnia odpowiedź: michalbryl, 18 Lutego 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 537 wyświetleń
Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Kupiłem robot vacuum mop pro, połączyłem go z aplikacją, wifi, naładowałem i chciałbym zacząć pracę. Klikam w aplikacji uruchom, robot wydaje komunikat głosowy że zaczyna czyszczenie, w aplikacji napis samokontrola, szczotka pokręci się 2 sekundy i proces się kończy. Nie wyskakują żadne błędy. Nie wiem co mam robić. Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: mudbrush, 18 Lutego 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 464 wyświetleń
Cześć Mam robota jak w temacie. Kilkukrotnie już, w ciągu jego użytkowania (1 rok) robot "gubił" sieć wifi, ale zawsze jakoś się udawało go sparować Tym razem walczę od 4 dni i bez rezultatu. Proszę o pomoc. Nie mogę się połączyć. Wyrzuca mnie w momencie, gdy na telefonie "kręci" się zaawansowanie połączenia - w nazwie sieci ani w haśle nie ma żadnych znaków specjalnych - przełączyłem router na tryb wydajności G - język w apce angielski (chociaż kiedyś działało po polsku) - region obecnie chiński, kiedyś działało ustawienie w Polsce i w Niemczech Proszę o pomoc, co robię źle lub co powinienem zrobić.
Ostatnia odpowiedź: Łysy0800, 16 Maja 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 138 wyświetleń
Cześć, Mam takiego robota juz ze dwa lata, działał do tej pory poprawnie. Obecnie jest następujący problem: Odpala i się zaczyna ruszać, lecz nie startuje dmuchawa i nie kręci się miotełka , po chwili sygnał że jest rozładowana bateria. Bateria jest sprawna, choć kupiłem nowy zamiennik i tam jest ten sam komunikat. Całego rozkręciłem, wyczyściłem, wygląda dobrze, dmuchawa ręcznie się obraca (nie zatarta) , nic na płycie nie przypalone... Co może byc za problem?
Ostatnia odpowiedź: magnifier, 26 Października 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 217 wyświetleń
Hej, mam problem z dodaniem urządzenia do aplikacji mi home. Po zrestartowaniu robota chcąc dodać go do aplikacji przechodzę do kroku połączenia do sieci wi fi urządzenia. wtedy przenosi mnie do ustawień telefonu i tu się pojawia problem. Telefon nie widzi tej sieci wi fi a po wpisaniu jej ręcznie wyskakuje komunikat nie można znaleźć sieci. załączam screeny. proszę o pomoc. wcześniej miałam dodane to urządzenie do aplikacji ale musiałam je usunąć i chciałam dodać na nowo i jest problem. bez aplikacji robot jest mi zbędny. zmieniłam już ustawienia na routerze aby działał tylko w pasmie 2.4 ghz i nic to nie dało
Ostatnia odpowiedź: madzialena1001, 6 Listopada 2022 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 166 wyświetleń
Szanowni Państwo problem powstał chyba z 3 dni temu, robot zachowuje się normalnie, turboszczotka się obraca przez 10 sekund po włączeniu a później przestaje przez co nie wciąga nieczystości. Wyczyściłem całego robota, wygląda teraz jak nowy i dalej jest to samo. Ma ktoś pomysł? Czy tylko reklamacja? Pozdrawiam!
Ostatnia odpowiedź: GOLOMB, 1 Grudnia 2023