Mi TV i Mi Soundbar
Telewizory Xiaomi i Soundbary
61 tematów w tym forum
-
- 0 odpowiedzi
- 3,1 tys. wyświetleń
Telewizor 4K Xiaomi Mi TV 4S 55" - ma ten sam problem co miał do pewnego czasu Mi Box S. Jeżeli ma coś wetknięte w USB podczas uruchamiania to nie rejestruje dźwięku z mikrofonu. Nie można nic wyszukać głosowo, Asysten Google nie reaguje na nasz głos. W Mi Box Xiaomi zareagowało i dało aktualizacje usuwające ten problem, a w TV Mi aktualizacje nie naprawiły tego buga. Czyli jak masz AirMouse, lub klawiaturę, czy pada z czujnikiem na USB to TV cię nie będzie słyszał. Myślałem że TV coś się zepsuł w tym zakresie, do czasu gdy robiłem aktualizację w MI Box S i tam w opisie aktualizacji zapisano że właśnie aktualizacja naprawia ten bug. Gdzie można zgłosić to do…
Ostatnia odpowiedź: tata1, 20 Grudnia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 768 wyświetleń
Dzień dobry, Mam problem z dźwiękiem z soundbar, mianowicie dźwięk z kablówki różni się od dźwięku z aplikacji YouTube Netflix itp. dźwięk z soundbara w aplikacjach jest super, mega bass, natomiast z kablówki jest conajmniej 2 razy ciszej a basu praktycznie brak. Czy ktoś zna rozwiązanie?:( Dodam, że próbowałem podłączenia dźwięku przez kabel oraz bluetooth. Tv Xiaomi 4S 55 cali Soundbar Samsung t550
Ostatnia odpowiedź: Mariuszp12, 3 Grudnia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 598 wyświetleń
mimo aktualizacji nie dziala dzwiek, ani wyjscie skuchawkowe? zwrot? czy sa jakies ustawienia zaawansowane
Ostatnia odpowiedź: szefiq, 30 Listopada 2020 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 483 wyświetleń
Witam, W sieci znajduję sprzeczne i niezbyt świeże informacje na ten temat. Jak jest naprawdę? Czy są problemy z Netflixem na telewizorach Mi TV?
Ostatnia odpowiedź: latet, 28 Listopada 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 2 tys. wyświetleń
Witam Mój problem dotyczy TV 43. Nie mogę sobie poradzić ze znalezieniem opcji, gdzie się ustawia daną godzinę włączenia oraz wyłączenia TV. W Samsungu to się nazywało timer jak dobrze pamiętam, tutaj znaleźć tego nie mogę, jest jedynie opcja wyłączania jak się pilota nie dotyka a to nie to samo. Druga sprawa, to przycisk mute, nie ma. Ktoś wie jak ściszać TV do zera jednym kliknięciem? Ścisza do zera, ale tylko trzymając minus w dół. Ktoś pomoże?
Ostatnia odpowiedź: Mi Ri, 27 Listopada 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 595 wyświetleń
Witam Jestem świeżo po zakupie telewizora od Xiaomi i nie mam w ogóle opcji Chromcast zarówno z telefonu jak i z laptopa. Ktoś wie jak to rozwiązać ?
Ostatnia odpowiedź: exe90, 23 Listopada 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,4 tys. wyświetleń
Cześć, Ledwo kupiłem i od razu coś mi sie wydaje że Chyba źle robię. Otóż telewizor został uruchomiony - Internet łączy po wifi-chciałem natomiast żeby działało po kablu ethernet. Po podłączeniu kabla do tv nic się nie dzieje. Może jest tam jakiś tajemniczy włącznik w ustawieniach? Ktoś cos podpowie? Model tv to: L43M5-5ASP 43 " 4K UHD
Ostatnia odpowiedź: lukasz_01, 20 Listopada 2020 -
- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
Mam Xiaomi mi TV A4. Za nic nie jestem w stanie zainstalować apki HBO GO na tym TV. Ale to nie byłby taki problem, gdyby nie to, że rzut aplikacji HBO GO z telefonu, co prawda wychodzi, pojawia się na TV, ale przy uruchomieniu jakiegokolwiek serialu czy filmu (pobranego czy streamingowanego) po prostu przerywa zanim zacznie stream. Kółko się kręci i wywala do ekranu głównego HBO GO. Ktoś to przechodził? Jakieś pomysły?
Ostatnia odpowiedź: mrosi, 12 Listopada 2020 -
- 1 odpowiedź
- 2,2 tys. wyświetleń
Witam wszystkich. Posiadam od niedawna tv Xiaomi 55 cali. Podłączony jest do amplitunera. W ustawieniach włączyłem obsługę przez HDMI , amplituner wyłącza się i włącza z tv, przełącza tryb jak zmieniam na funkcje Smart. Niestety zauwazylem, se po włączeniu tej opcji nie jestem w stanie robić głośności pilotem od tv, dodatkowo oglądając Tv przez HDMI nie działa Setings. Muszę przejść na funkcje Smart. A tam jest stoper żeby odbiornik wyłączył się sam. Czy Wy też zauważyliście taki problem? Co z dodaniem tv do aplikacji Xiaomi? Ściągnąłem pilot od Xiaomi też nie działa. Proszę o info
Ostatnia odpowiedź: janow, 8 Listopada 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,3 tys. wyświetleń
Witam. Uruchamiałem dzisiaj po raz pierwszy Xiaomi Mi TV 4S 43". Konfiguracja za pomocą telefonu wykonała się bez problemu. Niestety w powiadomieniach mam informację, że wymagane jest działanie na koncie Google. Gdy w nie klikam, pojawia się biały ekran z komunikatami "coś poszło nie tak" i "spróbuj później". Czy miał ktoś podobny problem i sobie z nim poradził? Może ktoś wie, co może być przyczyną? Dzięki za wszelkie informacje. Pozdrawiam.
Ostatnia odpowiedź: wolczan, 24 Października 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,2 tys. wyświetleń
Witam. Mam problem z mikrofonem w Mi TV Stick. Mianowicie przy próbie wyszukiwania głosowego wyskakuje błąd mikrofonu i każe sprawdzić ustawienia. Żadnych ustawień z tym związanych nie znalazłem. Dodam że kilka razy zadziałał mi ten mikrofon. Da się coś z tym zrobić czy tylko reklamacja?
Ostatnia odpowiedź: Pier_pe, 19 Września 2020