Problemy techniczne
170 tematów w tym forum
-
poradnik [PORADNIK AKTYWACJI] Kupiłem nową hulajnogę i po włączeniu pika (Brak błędu) 1 2
przez Battery_Saver- 2 obserwujących
- 52 odpowiedzi
- 74,9 tys. wyświetleń
Jest to poradnik dla osób, które zakupiły jedną z nowych wersji hulajnóg od Xiaomi, czyli: Essential, 1S, PRO2 Kupiłeś hulajnogę, wyjmujesz z pudła, skręcasz kierownicę, włączasz i.... NIC. Hulajnoga pika i nic nie da się zrobić... OSZUKALI MNIE! Spokojnie, to normalne! Nowe hulajnogi wymagają AKTYWACJI w aplikacji Xiaomi Home. Jest to bardzo proste, niestety troszkę trwa - ale jest wymagane do korzystania z urządzenia. Jak wykonać aktywacje? 1. Wyjmij z pudła hulajkę, skręć wymagane elementy 2. Na urządzenie mobilne pobierz aplikacje XIAOMI HOME 3. Uruchom aplikację, zaloguj się na swoje konto Xiaomi, lub utwórz nowe konto …
Ostatnia odpowiedź: piorad, 20 Maja 2023 -
[INFO] Kupiłem nową hulajnogę lub przywróciłem/zaktualizowałem właśnie soft w apce Xiaomi i nie mogę nic wgrać, modowanie nie działa. Jak rzyć?
przez Battery_Saver- 10 odpowiedzi
- 15 tys. wyświetleń
Jeśli masz pojazd który ma firmware BLE 1.5.7 1.5.5 lub ostatnio przywróciłeś soft lub wgrałeś aktualizację w apce Xiaomi to zapewne masz problem z wgraniem jakiegokolwiek moda przez jakąkolwiek aplikację. Nic się nie da wgrać! Jak rzyć? W najnowszej wersji oprogramowania Xiaomi zmieniło komunikację i parę istotnych kwestii co spowodowało zablokowane możliwości wgrania jakiegokolwiek softu przy udziale połączenia bluetooth. Czyli nie można wgrać żadnego softu przez aplikację inną niż oficjalna od XIaomi. Nie ma tu znaczenia ja to aplikacja i jaki to soft. Po prostu nie da się. (INFO: soft BLE siedzi w dashboardzie, czyli w wyświetlaczu na kierownic…
Ostatnia odpowiedź: Lewson, 10 Sierpnia 2022 -
- 2 obserwujących
- 8 odpowiedzi
- 14,4 tys. wyświetleń
W związku z bardzo częstymi pytaniami o serwisy zajmujące się hulajnogami Xiaomi, podaję listę serwisów, gdzie na pewno zostanie naprawiona hulajnoga i ludzie pracujący tam znają się na rzeczy. Są to autoryzowane serwisy oraz punkty (najczęściej sklep Xiaomi) gdzie można przynieść sprzęt i zostanie on przyjęty na naprawę gwarancyjną lub jeśli chcecie zapłacić - odpłatną. Na pewno miejsc gdzie można naprawić hulajnogę jest więcej, więc jeśli znasz takie miejsce - napisz tutaj w tym temacie, dodam serwis do listy. Na pewno każdemu będzie łatwiej znaleźć jakiś serwis, jeśli w tym temacie będzie porządek, więc proszę nie spamować. Dziękuję ------------------------…
Ostatnia odpowiedź: grzegorzTST, 18 Września 2021 -
- 48 odpowiedzi
- 48,6 tys. wyświetleń
Witam, kupilem nowa mi M365 i mam problem z połączenie się z nią poprzez Bluetooth. Wgralem aplikacje Mi Home ,podczas pierwszego ładowania połączyłem sie i wg mnie bylo wszystko ok. Godzinę później próbowałem się połączyć jeszcze raz i klapa. W hulajnodze po odłączeniu ładowarki świecą się cały czas diody, nie można jej wyłączyć i się z nią także połączyć. Gdy próbowałem się nią „ przejechać „ wyczuwalny jest duży opór i słychać prace silniczka - tak jakby chciał hamować. prosze o info czy można ja zresetować czy muszę np odesłać do sprzedawcy ? pozdro Rafal
Ostatnia odpowiedź: Tidnes, 13 Sierpnia 2020 -
- 1 obserwujący
- 12 odpowiedzi
- 22,9 tys. wyświetleń
Regulowałem tarcze po przejechaniu 7 km hulajnoga po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu piszczy co jest powodem ?
Ostatnia odpowiedź: Battery_Saver, 1 Sierpnia 2023 -
- 1 obserwujący
- 9 odpowiedzi
- 19,9 tys. wyświetleń
w tym linku opisalem problem
Ostatnia odpowiedź: Gość, 17 Września 2019 -
- 1 obserwujący
- 44 odpowiedzi
- 16,4 tys. wyświetleń
Witam, pisze na forum z problemem z moja hulajnoga. Dodam nowa hulajnoga bo ma dopiero ok 130 km przejechane. Kupilem hulajnogę ok 3 tygodnie temu i na poczatku bylo wszystko ok, as jakiegos tygodnia zasięg baterii ze 100% do zera zmniejszył sie do ok 4 km... sa przypadki kiedy ładuje ja do fulla, włączam hulajnogę jest 100% wyłącze, włączę znow i jest 4 procent i ostatnia kreska... widac ze tam cos szwankuje i nie wiem co... w ciągu 4 km wyładowywuje sie do ostatniej kropki a ja mam obawy czy dojadę do pracy.. pomocyyyy!!!
Ostatnia odpowiedź: Marek Plewa, 8 Października 2023 -
- 28 odpowiedzi
- 16,3 tys. wyświetleń
Cześć! Chciałem opisać mój problem z hulajnoga, która odebrałem dosłownie pare godzin temu jako nowa. Hulajnoga w trybie sportowym jedzie maksymalnie 20 km/h.Ogółem wygląda to tak, że Tryb D i S są identyczne, a tak nie powinno być. Link do wideo: https://youtu.be/Cp4eZ2UYCgk Jak myślicie, czego to może być wina?
Ostatnia odpowiedź: MikeyJokerPL, Środa o 14:48 -
- 6 odpowiedzi
- 15,6 tys. wyświetleń
Witam panowie mam pytanie dzieciak zaliczył upadek hulajnogą m365 pękła rączka od hamulca i na wyświetlaczu po włączeniu jest czerwony klucz. Wymieniłem na nową rączkę ale niestety nadal jest ten sam błąd. Włącza się piszczy i kluczyk nadal miga .Może pacie jakieś pomysły jak naprawić . Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Tidnes, 20 Sierpnia 2020 -
- 23 odpowiedzi
- 14,1 tys. wyświetleń
Witam Zakupiłem hulajnoge jako uszkodzona a problem polega na tym że nwszystko jest ok oprócz tego że silnik nie działa i przednie koło ogólnie ciężko się kręci. Ogólnie jestem zielony jeśli chodzi o hulajnogi. Bateria naładowana wszystko elegancko się załącza łączy z aplikacją. Aplikacja nie pokazuje żadnych błędów. Może ktoś miał podobny problem albo wie co sprawdzić lub co dalej robić.
Ostatnia odpowiedź: Battery_Saver, 8 Listopada 2021 -
- 2 obserwujących
- 11 odpowiedzi
- 13,5 tys. wyświetleń
Witam. Mam problem z hulajnogą Xiaomi 365 pro 2. Tempomat nie działa, a w aplikacji nie ma możliwości, aby go uruchomić. Co należy zrobić, aby działał tempomat? Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: XTeK, 9 Października 2022 -
- 3 odpowiedzi
- 12,6 tys. wyświetleń
Cześć! Dziś otrzymałem nową m365 pro. Złożyłem zgodnie z instrukcją, włączyłem i usłyszałem 1 długi i 4 krótkie sygnały. Na wyświetlaczu pojawia się kod 15. Jest szansa samodzielnego doprowadzenia do używalności, czy tylko zwrot do sprzedającego? Z góry dzięki za pomoc! PS. To moje pierwsze spotkanie z hulajnogą elektryczną, więc będę wdzięczny za tłumaczenie jak krowie na rowie i cierpliwość. :)
Ostatnia odpowiedź: Darkseeder, 20 Maja 2020 -
- 13 odpowiedzi
- 12,2 tys. wyświetleń
Witam. Właśnie zakupiłem i przywiózłem nowiutka m365. Wziolem się za montaż wg instrukcji, skręciłem 4 sruby, klikam przycisk i hulajnoga kompletnie nie reaguje. Po podłączeniu do ładowania cały czas świeci na zielono próbuje ja włączyć i nic, zero reakcji. Jest jakaś szansa że coś zrobiłem źle? Czy hulajnoga jest do wymiany? Dodam że wykrecilem śruby i próbowałem włączyć bez nich (wkrecajac unikalem kabla wewnątrz) i nadal nic. Kompletne zero reakcji. Jest jakiś sposób? Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Marecki1987, 15 Lutego 2020 -
- 32 odpowiedzi
- 12,1 tys. wyświetleń
Swieci czerwona dioda w module glownym,na BMS swieci dioda niebieska,hulajnoga laczy sie z telefonem pokazuje wszystkie parametry ,jak zakrece kolem to predkosc tez wyswietla ale brak reakcji na manetke.Restet bms i calosci tez robilem i nic .Co moze byc powodem,modol glowny?
Ostatnia odpowiedź: Battery_Saver, 2 Września 2020 -
- 6 odpowiedzi
- 12,1 tys. wyświetleń
cześć, na szybko przedstawie problem: - hulajnogą podczas jazdy zaczęła samoczynnie hamować - po dotarciu do domu zayważyłem, że hamulec ręczny samoczynnie się wyzwala - po kilku restartach i wgraniu innego software'u (wersje 1.5.1) hulajnogą po uruchomieniu wydaje się z cztery piknięcia - jedno długo, trzy krótkie. Nie da się jechać. co już zrobiłem: - rozkręciłem dźwignie hamulca żeby sprawdzić czujnik halla tam się znajdujący - wszystkie trzy kable są przytwierdzone do płytki poprawnie, - probowałem czymś na bazie spirytusu i wacikiem do uszu przeczyścić zarówno płytkę czujnika jak i magnes - wgrywałem oficjaln…
Ostatnia odpowiedź: siwy336, 16 Czerwca 2019 -
- 12 odpowiedzi
- 11,7 tys. wyświetleń
Cześć, Hulajnogę M365 mam już ponad 2 lata i używam regularnie. Już od jakiegoś czasu widziałem znaczący spadek zasięgu i nosiłem się z zamiarem wymiany baterii. Teraz hulajnoga zaliczyła zupełny blackout i podejrzewam baterię, ale chciałem się upewnić, by nie wydać niepotrzebnie 700 zł. Co się stało: Zwykle używałem hulajnogi na krótkich dystansach nie rozładowując jej dalej niż do połowy - wszystko było w porządku. Ostatnio zrobiłem długą trasę i prawie zupełnie rozładowałem baterię (ostatnia dioda migała jak dojechałem do domu). Wyłączyłem hulajnogę, podłączyłem do sieci, ale nie ładuje się (dioda świeci się cały czas na zielono). Nie chce się też ponownie …
Ostatnia odpowiedź: Gość, 2 Sierpnia 2019 -
- 18 odpowiedzi
- 10,6 tys. wyświetleń
Witam, mam m365 z przedniego koła ucieka mi powietrze. Hulajnoga jest jeszcze na gwarancji czy jeśli zdecyduje się na samodzielna wymianę stracę gwarancje ?
Ostatnia odpowiedź: Battery_Saver, 31 Października 2019 -
- 1 obserwujący
- 44 odpowiedzi
- 10,5 tys. wyświetleń
Kurde, pomocy. Gdy dziś dojechałem do domu zauważyłem, że coś "strzela" w przednim kole. Jęk się go lekko kręci to coś jakby haczyło, ale przeskakuje i kręci się dalej. Co to może być? Tylko nie awaria silnika. Wrzuciłem filmik : https://youtube.com/shorts/giZkz4lrUM8?feature=share Jest to hulajnoga pro. Przebieg ok 200km, wgrany soft Gonka 365, zwiększona tylko prędkość. Leci ok 30-32 km/h
Ostatnia odpowiedź: Battery_Saver, 18 Sierpnia 2021 -
- 8 odpowiedzi
- 9,2 tys. wyświetleń
Hej, Mam taki objaw, że hulajnoga m365 biała z 2018 roku cały czas jest włączona. Mogę się łączyć po bluetooth. Mogę zmieniać jej ustawienia jak tylne światło, odczytywać stan baterii i wersję softu. Mogę nawet aktualizować hulajnogę pomiędzy wersjami 1.3.8, 1.4.1, 1.5.5. Jeździ prawidłowo. Próbowałem już odłączania baterii oraz wymieniłem panel górny na wersję zwykła, a także pro. Za każdym razem jak połączę wszystkie kable (panelu czy baterii pod deckiem) to hulajnoga się załącza i tak sobie jest. Hulajnogę mogę ładować oryginalną ładowarką sieciową. Coś się przypaliło? Co to może być? Błąd nastąpił po aktualizacji na zwykłym panelu w wer…
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 25 Czerwca 2020 -
- 14 odpowiedzi
- 9,1 tys. wyświetleń
Hej. Zachciało mi się zaktualizować hulajkę, żeby móc wgrać XiaoGen'a. Wcześniej śmigałem na standardowych customach z BMS122, BLE090, DRV155. Przeczytałem, że XiaoGen wymaga BMS126 więc przez Down_G wrzuciłem samego BMS126. Wszystko przeszło normalnie i... straciłem komunikację z BMS, pojawił się błąd 21. Pomyślałem, że jeśli mam komunikację z BT to spróbuję sytuację naprawić aktualizacją miHome. I tak zrobiłem. Przeszła, zaktualizowało do DRV168, BLE110 ale z BMS kontaktu brak. Komunikaca BT nadal działała więc wróciłem do DRV155 i BLE90, BMS nadal milczy. Rozebrałem kontroler, podpiąłem się STlinkiem, wrzuciłem stocka DRV155 i.. to samo. Błąd 21 i BMS milczy. Jaka…
Ostatnia odpowiedź: Tidnes, 12 Lipca 2020 -
- 9 odpowiedzi
- 8,9 tys. wyświetleń
Witam, otóż wczoraj wieczorem kiedy siedziałem w pokoju i oglądałem serial nagle hulajnoga zaczęła się włączać i wyłączać pikając za każdym razem pojedynczo, niekiedy włączało się także światło przednie i tylnie, zmieniała tryb na eko i standard. Nawet kiedy próbowałem ją wyłączyć guzikiem - znów włączała się i wyłączała wedle własnego uznania. Po około 20 minutach przestała. Potem zrobiłem nią ok. 3km kurs i wszystko działało bez zarzutu. Problem pojawił się ponownie o 4 w nocy, kiedy znów zaczęła szaleć jak wcześniej. Postanowiłem choć pare minut się przejechać myśląc, że może to jakoś pomóc - niestety wyłączała się i włączała, migała światłami ze mną na pokładzie. Odpu…
Ostatnia odpowiedź: Kazimiera, 20 Sierpnia 2019 -
- 1 obserwujący
- 11 odpowiedzi
- 8,3 tys. wyświetleń
Cześć wszystkim. Mam problem i chyba nie typowy bo nie znalazłem podobnej sytuacji z moja m365. Kupiłem używaną, jeżdżę pół roku, przejechane ma 390km, ESC 0151, Ble 0081, BMS 0115. Oststnie dane z baterii jak na zdjęciach. Ostatnio pojechałem do znajomego, trasa 2-3 km, głównie gładkie chodniki ale i podjazd pod wiadukt ze średnia prędkością 15km/h a max 24km/h. Naładowanie baterii przy starcie 73%. Na miejscu wyłączyłem ją i po 1h chcąc wrócić do domu włączyłem hulajnogę, stanąłem na podeście i się wyłączyła. Klikanie w włącznik nic nie dawało więc pod pachę ją i do domu. W domu podłączyłem ją pod ładowanie i na chwile jakby próbowała się włączyć ale cóż... R…
Ostatnia odpowiedź: Battery_Saver, 23 Listopada 2023 -
- 24 odpowiedzi
- 7,4 tys. wyświetleń
Tak jak w temacie, dorzucam film. Może ktoś na jakiś pomysł. https://youtu.be/ustCCiL0pVY
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 14 Maja 2022 -
- 3 odpowiedzi
- 7,2 tys. wyświetleń
Dzień dobry, mam następujący problem z m365: Hulajnoga nie wyłącza się i nie reaguje na przycisk, jestem w stanie połączyć się z nią tylko przez m365 tools Nie potrafię jej wyłączyć oraz silnik nie rusza Zaczęło się generalnie jakiś miesiąc temu od tego, że hulajnoga sama się włączała ale byłem w stanie ją wyłączyć przyciskiem, zostawiłem ją do pełnego rozłądowania i po ponownym uruchomieniu nie było z nią żadnych problemów i taki stan utrzymywał się przez miesiąc. Po ostatniej przejażdżce stan pozostał jak na filmiku: jedna z diód miga, co 10-20 min wydaje z siebie pojedyńcze piknięcie i nie jestem w stanie się z nią połączyć przez xiaomi home (wymaga…
Ostatnia odpowiedź: Battery_Saver, 27 Lipca 2021 -
Hulajnoga "pipczy"
przez sk1ba- 1 obserwujący
- 5 odpowiedzi
- 7 tys. wyświetleń
Cześć, od początku lipca jestem posiadaczem hulajnogi m365 zakupionej w proline.pl. Dojeżdżałem nią do pracy bez większych problemów, jednak miałem teraz ok. tydzień przerwy ze względu na urlop. Chciałem sprawdzić co tam u hulajnogi, więc ją odpaliłem na chwile. Po włączeniu zaczęła pipczeć - pięć krótkich sygnałów. I tak w kółko. Tylnia lampka miga na czerwono. Światło przednie działa normalnie, jednak nie mogę zmienić trybu na ekonomiczny, a co najważniejsze - hulajnoga nie jeździ. Mam nią przejechane zaledwie 60km, nie upadła, nie potłukła się, nic a nic. Co może być przyczyną?
Ostatnia odpowiedź: Gość, 3 Sierpnia 2019