Problemy techniczne
30 topics in this forum
-
- 0 replies
- 5.7k views
Na wstępie zaznaczę że jestem amatorem w temacie instalacji oraz modyfikacji firmware Ostatnim czasem dostałem od kolegi Xiaomi MiPad 2 . Z tego co się dowiedziałem to ''uceglił'' go próbując wgrać nowy firmware czy coś w tym stylu . Problem polega na tym że urządzenie próbuje się włączyć , wyświetla się logo MI ale nic poza tym . Jest jeszcze możliwość wejścia w tryb ''dnx fastboot mode'' ale gdy podłączam go pod komputer w menadżerze urządzeń pokazuje brak sterowników przy ''inter android AD''(sterowniki mam ,instalowałem intel android driver 1.10 .Sprawdzane na 2 komputerach z Windows 10) Czy jest jakiś sposób na wgranie systemu na nowo , z góry dzięki z…
Last reply by fredro1233, -
-
- 2 replies
- 6.9k views
Witam Po zakupie mi pad 2 z systemem Win 10 wykonałem upgrade do dual boot (win10+MIUI 7.2). Wszystko przebiegło bez problemów, tablet pracował stabilnie ale zachciało mi się wykonać upgrade androida do MIUI 8. Niestety nie wiedziałem że po upgrade do MIUI8 stracę możliwość przejścia do Win10. Teraz tablet po włączeniu przechodzi do MIUI 8 z którego to nie mam możliwości przejścia do win 10 i korzystania z niego. Praktyka pokazała że większość czasu i tak spędzałem na pracy pod androidem zatem stwierdzam że win10 nie jest mi do niczego potrzebny. W pamięci wewnętrznej tabletu pozostały partycje i dane dla win10 z których teraz po upgrade do MIUI8 i tak nie mogę…
Last reply by Artur Kaszkiewicz, -
- 1 follower
- 18 replies
- 4.2k views
Witam Zakupiłem mipada 2 wersja 16gb z ali. Mam problem ponieważ gdy chce go sprawdzić w apce Minimal ADB fastboot nie wykrywa go. Żeby pokazać problem wrzucam screeny. Mój system win 10
Last reply by Acid, -